Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekeind 26-27-28 September - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekeind 26-27-28 September

jimvdberg schreef:
Jans Kinds schreef:Dag Blanche,
Warm en koud stromend water, luchtverwarming, audio, koelkast, helaas nog geen beeldapparatuur, bed voor 2 , hangmat voor een lichtgewicht................ :roll: wat wil je nog meer :?:
Dit is nu mijn dagelijks vervoermiddel, maar ook mijn kampeermobiel. Fiets achterop en gaan met die banaan.
We praten volgende week wel verder.
groet
Jans
Mmmmm, we zijn hier toch bij de Vereniging de Wereldfietser en niet bij de Vereniging Twinny Load?
jim

Och Jim je bent gewoon jaloers omdat jij in dat kleine tentje moet !
(grapje! We gaan gewoon in ons tentje hoor..... :wink: )


p.s. was jij niet lid van de vereniging Tinny Load ? :D


Tot vrijdagavond allemaal!

Blanche schreef:
jimvdberg schreef:
Jans Kinds schreef:Dag Blanche,
Warm en koud stromend water, luchtverwarming, audio, koelkast, helaas nog geen beeldapparatuur, bed voor 2 , hangmat voor een lichtgewicht................ :roll: wat wil je nog meer :?:
Dit is nu mijn dagelijks vervoermiddel, maar ook mijn kampeermobiel. Fiets achterop en gaan met die banaan.
We praten volgende week wel verder.
groet
Jans
Mmmmm, we zijn hier toch bij de Vereniging de Wereldfietser en niet bij de Vereniging Twinny Load?
jim

Och Jim je bent gewoon jaloers omdat jij in dat kleine tentje moet !
(grapje! We gaan gewoon in ons tentje hoor..... :wink: )


p.s. was jij niet lid van de vereniging Tinny Load ? :D


Tot vrijdagavond allemaal!
Volgens mij is onze edelman Lord Jim een volbloed Tiny Loader

[quote="jimvdberg")[/quote]Mmmmm, we zijn hier toch bij de Vereniging de Wereldfietser en niet bij de Vereniging Twinny Load?
jim[/quote]


Goh Jim bestaat die vereniging ook :?: Wordt ik misschien wel lid. :!:

Wat een hoop WF-ers doen met de trein wil ik eigenlijk gaan doen met mijn bussie. Es wat verder weg, zonder direct maanden op stap te zijn.

Maar Jim, als je jaloers bent, mag je best eens komen logeren hoor. Als het buiten koud en nat is en binnen in het bussie behaaglijk warm en droog :D

Maar beste jongens en meisjes, zoals al eerder aangegeven, ik ben solidair en slaap in mijn tentje :!:

Tot vrijdag,

Groet

Jans

Hetty, heb je al ongeveer een idee met hoeveel we zullen zijn vrijdag?

Met hoeveel mensen we zijn dit weekeind weet ik nastuurlijk niet.
Ik heb al redelijk wat aanmeldingen, dus ik denk dat het gezellig druk wordt.

Er is altijd plaats genoeg, en ook 's avonds zullen we er toch warmjes bij kunnen zitten!

Ze beloven mooi weer!

Het lijkt mij leuk om te komen. Lekker een rondje of achtje zodat je eindigt bij de auto. Ik woon niet bij een treinstation en reis duur met de trein, ideaal voor mij dus. Het gaat mij om het fietsen en de gezelligheid niet om de tent op te zetten en af te breken.

Ben ik erg onsolidair als ik wel in mijn auto slaap? Kleiner en minder luxe dan mijn tent hoor, maar wel gemakkelijk op te zetten en mijn dekbed kan mee... Afgelopen weekend ook gedaan, lekker warm terwijl iedereen het koud had. Is die parkeerplaats naast de tentjes?

Ik kan pas zaterdag komen is dat een probleem? Hoe laat gaan jullie dan fietsen?
Hetty en ik verheugen ons al op het komende weekend.

Verwachting komende 5 dagen
donderdag 25 september tot en met maandag 29 september 2008
Eerst flinke perioden met zon, in het weekeinde wat meer bewolking. In de nacht en ochtend toenemende kans op mist.

do vr za zo ma
Zonneschijn (%) 60 80 40 40 40
Neerslagkans (%) 10 10 10 20 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0 0-1 0-1
Minimumtemperatuur (°C) 9 4/8 4/9 7/11 7/9
Middagtemperatuur (°C) 17 17/18 15/19 14/17 13/15
Windrichting NO O W NW W
Windkracht (bft) 3 3 2 3 3
woensdag 24 september 2008 06.18 uur

Als ik dit weerbericht zie wordt het gewoon fantastisch. De nachten zullen fris worden, maar wat wil je eind september. De eventueel meegebrachte auto's staan zeer dicht bij de tenten. Zelfs mensen die in de auto slapen horen er op die manier bij.

We hebben nog een artikel in het plaatselijke Suffertje gezet om te zien of we nog een aantal Brabanders kunnen interesseren voor de vereniging.
We hopen zo op veel bezoekers.

Lauran en Hetty

Hoi, allemaal.

Ik kom ook graag. Morgen na mijn werk ben ik onderweg. Ik ben erg benieuwd hoe het weekeinde gaat worden. Aan het weer hoeft het niet te liggen ;-)

Tot morgen :)

Reboli schreef:Hoi, allemaal.

Ik kom ook graag. Morgen na mijn werk ben ik onderweg. Ik ben erg benieuwd hoe het weekeinde gaat worden. Aan het weer hoeft het niet te liggen ;-)

Tot morgen :)
Hoe het weekend gaat worden? Leuk natuurlijk!
Tot vrijdagavond allemaal!

Blanche

Ik ben er ook, kom pas zaterdagochtend rond half 10 - 10 uur. Ik kan dan vast nog wel met een groepje meefietsen, toch?
jim

Geen probleem Jim, je kan nog mee met de 100 KM tocht!
Maar natuurlijk ook met de appeltaart tocht.
Of zelf fietsen op de knooppuntentocht van 30 tot 100 KM.

kom ook tot vanavond, Rene.

Hallo Hetty en Rene,

dan zie jullie ook vanavond.

Frank

Ik kom ook, waarschijnlijk net als vorige keer op de Veluwe, zaterdagmorgen vanuit m'n woonplaats fietsen.

Hetty, Lauran en alle anderen......bedankt voor het mooie, zonnige weekend!
Ik ben benieuwd naar de foto's en films die er gemaakt zijn (dit keer even niet door mij :wink: )

Douwe en Blanche

Blanche schreef:Ik ben benieuwd naar de foto's en films die er gemaakt zijn (dit keer even niet door mij :wink: )
Eehh... Wie verzamelt ze?
Of gewoon online zetten met hier een link?
Ik weet niet wat gebruikelijk is... :roll: :)

En eeh... Dit is zeker voor herhaling vatbaar... Alleen niet in de winter ;)
Voorjaar of zo?

Remy // Eehh... Wie verzamelt ze?
Of gewoon online zetten met hier een link?
Ik weet niet wat gebruikelijk is... Rolling Eyes Smile

online zetten met een link op de WF site !

remy// En eeh... Dit is zeker voor herhaling vatbaar... Alleen niet in de winter Wink Voorjaar of zo?
Organiseer jij dan wat?

was leuk zo"n standplaatstocht, vuur in de korf, en veel lege flessen rond de stookplaats ,allemaal zuipkonten die wereld watjes,lauran en hetty bedankt :lol: :lol: groetjes rene .

Blanche schreef:
remy schreef: En eeh... Dit is zeker voor herhaling vatbaar... Alleen niet in de winter :wink: Voorjaar of zo?
Organiseer jij dan wat?
Ik kijk eerst de kat uit de boom om te leren. Ik heb iets te weinig ervaring op dit punt. :roll:
I.a.w. Ik leer graag eerst bij voorbeeld en later - als ik durf - handelen. ;)