Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekeind 26-27-28 September - Forum Wereldfietser

Najaarsweekeind 26-27-28 September

We fietsen in west Noord Brabant en nog een stukje België.
Wij hebben ook de Vakantiefietser uitgenodigd.

We verzamelen vrijdagmiddag/avond op:
Landgoed de Wildert
Pagnevaartdreef 3
4744 RE Bosschenhoofd
http://www.landgoeddewildert.nl/site.html

Dit is heel goed aan te fietsen vanaf station Oudenbosch(3KM), Roosendaal(10KM) en Etten-Leur(8KM).

Routebeschrijving:

Vanaf station Oudenbosch:
Ga met het stationsgebouw in je rug links af.
Eerste weg links het spoor over, alsmaar rechtdoor tot in Bosschenhoofd.
In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Westen
Rijksweg A16 richting Breda. Na Moerdijkbrug A17 richting Roosendaal. Afslag 22 richting Oudenbosch. In Oudenbosch rechtsaf bij Pico Bello benzinestation (richting Bosschenhoofd). In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Zuiden, Noorden en Oosten
Rijksweg A16 richting Breda. Afslag 16 richting Etten-Leur A58. Afslag 21 Bosschenhoofd. In Bosschenhoofd voor de kerk rechts. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".


We staan op het veld: "De Zwaluw" staat goed aangegeven bij de ingang van de camping, er is daar ook een apart parkeerterrein.
Kosten: 1 persoon in tentje 8 euro, 2 personen in tentje 12,50 euro. Inlusief belasting, douche en toiletpapier. Auto 1 euro per nacht.


Aan de voorzijde van het landgoed bevindt zich "Auberge d'n Haard". Dit restaurant is geopend.
Niet goedkoop, wel gezellig. Bij slecht weer kunnen we er wel wat drinken 's avonds!
http://www.aubergednhaard.nl/

We blijven twee nachten op deze camping.
Zaterdag hebben we een aantal routes.

Lauran fietst een route Zevenbergen, Drimmelen, Terheijden op tempo en ongeveer 100 KM.

Hetty fietst een route van ongeveer 80 KM richting Willemstad.

Anita met een N, fietst een route richting de Kreekraksluizen en Bergen op Zoom.

Als het erg druk is neemt Gijs ook nog een groep.

Op zondag fietsen we een route van 55 KM door de Rucphense bossen naar Belgie, met naar keuze een bakkerij en stoom-museum in een molen, met overheerlijk vers brood en lekkere broodjes, of een boeren- wagen museum. Met allebei een leuk terras.
Deze route is met een lusje ook makkelijk 70 KM te maken voor de liefhebbers.

In overleg kan er natuurlijk ook nog een andere route gereden worden!

Voor de liefhebbers is er zaterdagavond nog de mogelijkheis om mee te gaan naar een Brabants schuurfeest, georganiseerd door de KPJ.
KPJ staat voor Katolieke Plattelands Jongeren.
In een boerenschuur word van 9 tot 2 gefeest.
Je betaald bij binnenkomst 20 euro en mag heel de avond drinken wat je wilt. Gijs zit in de organisatie en gaat in ieder geval.

Groet Lauran, Hetty en Gijs.
Betekent 26-27-28 dat we op vrijdagochtend beginnen te fietsen of dat we op vrijdagavond gaan verzamelen?
Groet,
Leon

Hoi Hetty en Lauran,

Het maakt mij niet zoveel uit of ik een 8-je fiets of met bagage naar twee campings. Het is nog ver weg maar ik denk er in ieder geval aan om te komen. En misschien gaat Douwe wel mee.

Het was namelijk erg gezellig met jullie in Leersum :>

See ya!

Blanche

IK denk er ook aan om te komen. is nog niet helemaal zeker.

mario
Vanuit omgeving Den Haag is het 80 km met de fiets naar de camping in Bosschenhoofd zie ik net op VIaMichelin.

Als ik ga dan ga ik op de fiets op vrijdag!
Aan-sluiters zijn welkom.

Ik ga zeker mee, tenminste als het slecht weer is nou dan slaap ik er nog een nachtje over. En dan ga ik misschien wel op de fiets vanuit Utrecht, dus voor fietsers hier uit de buurt laat het mij weten.
groetjes Yvette

Vertrekt er ook een fietsgroep vanuit Amsterdam?

NOu, ik denk dat ik hier wel een vrijdag en maandag aan vastplak voor een lang weekendje.

Mooi afstand ook om te fietsen vanaf hier.

Als het geen achtje wordt wil ik wel graag weten waarheen zodat ik weet hoeveel ik op maandag moet fietsen. :)

Roald

Hoi Lauran en Hetty,

Leuk idee. Als het weer een beetje meewerkt ben ik van de partij. Voor mij vanuit richting Hellevoetsluis is het leuk aan te fietsen. En een achtje fietsen lijkt mij een prima idee, scheelt weer een keertje opbreken.

Groetjes Ronald van der Perk

Een trektocht heeft ook wel zijn charme. En heb je een snurkende buur, dan is dat maar voor één nachtje....zonder achtje :roll:

Eric

Ps Let op voor de snurkende groene tent.... :oops:

Eric op de Fiets schreef:Een trektocht heeft ook wel zijn charme. En heb je een snurkende buur, dan is dat maar voor één nachtje....zonder achtje :roll:

Eric
Zo onderhand weet ik wel wie er s'nachts herrie maakt. Voor mij is dat opbreken dus niet echt strikt nodig :wink:

Hoi Hetty en Lauren,

gezellig :wink: , ik doe mee, tegen die tijd zie ik wel hoe en waneer ik vertrek , hangt natuurlijk van het weer af .

groetjes,
Ingeborg :lol:

Ik zal wel eierdozen tegen de binnenkant van de tent plakken... 8)

achtje is oke, met een rondje van twee dagen, kom je meestal toch weer terug bij begin punt, toch?

Roald schreef:Ik zal wel eierdozen tegen de binnenkant van de tent plakken... 8)
Niet alleen jij :wink:

Laurent , Hetty,

Wanneer valt de eerste sneeuw in Nederland? Als dat na dat weekend is,wil ik nog wel eens mee fietsen

groeten,

Hein

bompa schreef:Laurent , Hetty,

Wanneer valt de eerste sneeuw in Nederland? Als dat na dat weekend is,wil ik nog wel eens mee fietsen

groeten,

Hein
Ha die Hein,

Ik neem een Singha voor je mee.

Bert

Wanneer valt de eerste sneeuw in Nederland?
vraagt Bompa.

Hallo Hein,

De eerste sneeuw valt vast niet in september, hoewel wie had er met de Paastocht zoveel wittigheid verwacht ?? :roll:



Hetty, ik probeer uit alle macht om er met de tocht op 26/27/28 september bij te zijn.
Weet het pas zeker over een paar weken. Maar reken er maar op dat ik kom.

Groet

Jans
Ik zou ook graag meegaan, zou er nog een plaatsje zijn? Grtz, Yannic

Ook ik ga graag mee maar wat is een trektocht zonder al je spullen mee ?
Maw, graag geen achtje maar 'echt ' rondtrekken is toch veel leuker !
Dat is nou juist een van de charmes van het wereldfietsen, niet weten waar je s avonds je tentje neer zult zetten.
En nieuwe buren, een ander vergezicht enz enz.

Laten we een beetje traditie houden is mijn motto dussss

Gewoon net als altijd : vrijdagmiddag / avond verzamelen, zaterdagochtend opbreken en fietsen naar een andere camping !

Groetjes

Hoi Hetty en Lauran,

Hoe staat het ermee, gaan we een achtje fietsen of niet?
Mij maakt het niet zoveel uit. Ik hou ook wel van het gemak van een keer je tent opzetten.

Ik ga in ieder geval heen op de fiets op vrijdag. Aansluiters zijn welkom!

Blanche