Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NAZOMERTREKTOCHT - Forum Wereldfietser

NAZOMERTREKTOCHT

Hallo luitjes,

Wie gaan er mee met de najaarstrektocht?
Als het grotendeels droog blijft gaan Gudy en ik mee!

Tot vrijdagavond,

John Telleman.

Als ik een paar klussen op tijd af kan krijgen en het weer zit mee, kom ik ook.
johntelleman schreef:Hallo luitjes,

Wie gaan er mee met de najaarstrektocht?
Als het grotendeels droog blijft gaan Gudy en ik mee!

Tot vrijdagavond,

John Telleman.
De stand van het aantal deelnemers staat nu op 15 personen. Als jullie ook meegaan staat de teller op 17. Slecht weer bestaat toch niet John?.

Gerard Poorthuis

Zoveel alweer? Tjemig. Had je mijn aanmelding ook ontvangen? Of was ik dat vergeten? Mijn broertje en ik is dat dan.

Op mij kunnen jullie ook rekenen en wat het weer betreft, dat is toch altijd geschikt om te fietsen. Er zijn al wat mensen die allerlei soorten koffie meenemen, dus als jullie (John & Gudy) voor de koek (kuche) zorgen, dan komt alles goed.... gezelly
Hai...
Duitsland staat bekend om zijn lekkere grote stukken kuchen... Maar we nemen zelf ook wel wat mee... (nog meer wijn???) Oja Bert dat liedje, dat ken ik niet ... Kan je niet beter gaan jodelen????

Oja wel allemaal bij elkaar blijven fietsen en elkaar niet kwijt raken (*grin)
Anders moet ik weer een andere tent opzoeken... :oops:
Tot vrijdag allemaal
Gudy

Als Bert gaat jodelen, dan willen we hem juist kwijt raken, alhoewel als hij degene met de kuchen is...... Ik regel de wijn!
Ha die Rena

Jij neemt de wijn mee. Dat wordt een zware tocht. Inderdaad wel handig dat je je tent ook meeneemt. Maar laten we gezond eten, anders komt er de volgende dag van fietsen niet veel. :wink: Wie kookt er vanavond???
En een bakkie koffie bij Jarno (verse bonen) klinkt wel goed... :D
Ook waarschijnlijk dan een zware tocht voor hem als hij voor iedereen koffie mee moet nemen.
Voor de zekerheid neem ik wel mijn cappucino zakjes mee.
Gudy
Ps ik ga op fietsreis en ik neem mee.......... :idea:

er is geen kwijtraken mogelijk, gudy, jouw tent zal er gewoon wezen!

ik zal er namelijk deze keer niet bij zijn. maar ga wel weer mee met voor jaar. en dan heb ik alvast wat betere spullen. alvast veel plezier jullie. ga met de herfstvakantie zelf maar tocht maken: van pieterburen naar st pietersberg.

groetjes nathalie

Jammers, maar tot volgend jaar dan maar. De spullen die je met de Hemelvaart mee had zijn volgens mij wel opgewassen voor deze tijd van het jaar...

Met alle voorgaande tekst, zal de Najaarstrektocht van 12 t/m 14 September vast en zeker een gezellige boel worden, dus mocht je aankomend weekend niet willen missen geef je dan op bij Gerard Poorthuis 0226-413654 of email g.poorthuis@quicknet.nl.

Oude leden, nieuwe leden, nog geen leden, actieve, minder actieve, actiefloze, gevorderde, beginnende, noem maar op, alle geïnteresseerde "wereld"fietsers zijn van harte welkom.

Kijk,

zo'n enthousiaste actievelingen heeft de activiteitencommissie nodig!
Kom dus naar de nazomertrektocht, ervaar hoe leuk en gezellig het is en meld je meteen aan als actieveling voor De Wereldfietser!

Freek