Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend 2008, 29-31 augustus - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend 2008, 29-31 augustus

Jammer genoeg waren wij er niet bij vanwege een aanhoudende jetlag-kater. Maar we zijn wel heel benieuwd hoe het was en natuurlijk ook naar de foto's. Al was het maar om de eerste werkdag door te kunnen komen :cry:
Blanche schreef:Jammer genoeg waren wij er niet bij vanwege een aanhoudende jetlag-kater. Maar we zijn wel heel benieuwd hoe het was en natuurlijk ook naar de foto's. Al was het maar om de eerste werkdag door te kunnen komen :cry:
Nou Blanche, zal ik dan de eerste zijn om je een indruk te geven? Ik heb geen foto's genomen, dus daar zul je nog even op moeten wachten. Met perfect weer zijn een aantal groepjes zaterdag diverse routes gaan rijden. Ik mocht zelf achterin het peloton van Jim hangen. 's Avonds een superdeluxe maaltijd, verzorgd door Wanda en anderen; ruim voldoende voor een stuk of 80 mensen (of heb ik dat verkeerd ingeschat?). Leuke presentaties van Quirien, Freek, Bertrand en Maarten. Alleen jammer dat de grote ruimte niet meer beschikbaar is. Een sterrenhemel en voldoende hout voor het kampvuur. Wat wil je nog meer. Zondagochtend de ALV, waar nog wel berichten over volgen denk ik. Dat was het!
Hier wat foto's

Helma en ik waren er als eerste.
Afbeelding

Lekke band.
Afbeelding

(even wat overgeslagen, anderen hebben hier vast foto's van :D )

Zondagochtend de vergadering
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En nu is het klaar
Afbeelding

Groeten,
Leon

Ik heb ook wat foto's gemaakt. Deze zijn te vinden op mijn site. Als iemand van een van de foto's het origineel wil hebben, stuur me dan even een priveberichtje met je emailadres en het nummer van de foto. Dat nummer staat onder de foto als je hem bekijkt.
Hey allemaal,

Ten eerste wil ik Inge, Wanda en het kookteam en de rest v/d organisatie bedanken voor een te vet weekend. Hoe vet? Lees het op m'n blog, kan je meteen ook de foto's bekijken.

370km in 2 dagen, da's niet verkeerd. Al had je ook makkelijk naar Parijs kunnen fietsen. Misschien volgend weekend?
Alhoewel de ironie van Willem Megens' reactie er letterlijk afdruipt, vraagt het toch om op een gepaste reactie:

Ik had makkelijk naar Parijs kunnen fietsen, maar dan had ik alle gezelligheid van het Nazomerweekend moeten missen. Dus nee, geen optie.

370km in twee dagen is meer een train-afstand. Vóór de vakanties zet ik een globale route uit op basis van 100km per vakantiedag, ongeacht of ik een dag fiets of niet. Tijdens de vakantie zelf (naar Parijs bijvoorbeeld) gaat het niet echt meer om de afstand, behalve als je nog 350km naar een rustplaats (=hoofdstad of stad met veel cultuur) hoeft te fietsen probeer je dat idd in twee dagen te doen.

Wat ga ik a.s. zater- of zondag doen? Wellicht even kijken of de camping in Bosschenhoofd er mooi bijligt.... = dagretourtje van +/- 200km! Da's de moeite wel waard. 8)

Was zeker niet ironisch bedoeld hoor, juist positief. Ik vind het juist enorm ver, en om een beeld te krijgen van hoe ver, gebruikte ik Parijs.

Maarten hield een mooi verhaal over spanje,
Op het einde was even sprake van El camino del Rey,

omdat ik daar pas een filmpje van zag waar ik erg van onder de indruk was, hierbij de link van dat filmpje:

El camino del Rey