Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets & Wandelvakantiebeurs 2009 - Forum Wereldfietser

Fiets & Wandelvakantiebeurs 2009

Zijn er nog mensen nodig voor op de Wereldfietser stand(s) op de Fiets & Wandelvakantiebeurs in de RAI op 28 feb en 1 maart??
even opnieuw deze vraag onder de aandacht brengen, ik zit namelijk met dezelfde vraag.....Wie kan er antwoord geven?

Bert Vinken
Beste Bert en James,

Natuurlijk hebben we ook dit jaar weer een groep vrijwilligers nodig.
Leuk dat jullie staan te trappelen.
A.s. zondag hebben de mensen van de activiteiten commissie een bijeenkomst voorafgaand aan de nieuwjaarsborrel.
Daarna weten wij meer, en jullie natuurlijk ook.

Tot ziens,

John.
leuk! ik heb er weer zin in. Wordt weer gezellig denk ik. Nu nog even snel mijn lezing voorbereiden :lol:
Niet te vergeten, we hebben ook mensen nodig voor de outdoor camping. Dus wil je laten zien wat je allemaal meeneemt en mensen inspireren om ook een leuke tocht te maken laat het even weten. Je krijgt er de meest leuke gesprekken door!

Inge
Inge,

Ik zou mijn superlichtgewicht 'weekend warrior bike n bivak' uitrusting mee kunnen nemen!
Alles past in een 30l rugzak - slaapmat, slaapzak, bivakzak, mueslibollen, Snickers, brander, pan, cous-cous maltijd en heupfles whisky. Wat heb je meer nodig voor een snelle off-road weekend??

James
Helemaal leuk James!! Ik kom zeker bij je op de koffie. :lol:
wij hadden ons al eerder aangemeld.........
krijgen we te horen of onze hulp wel of niet welkom is...........
Natuurlijk Marion!!! We willen graag dat je komt vertellen. We zitten zondag bij elkaar voor de planning en dan hoor je meer.

Inge
fijn dan zet ik het nu def in de agenda en ga ik oppas regelen............
Wat is de wereldfietser toch een fantastische club!
Je hoeft niet eens te vragen om vrijwilligers, ze staan gewoon te springen.
Ik ben benieuwd naar het resultaat!

Groeten,

John.
Ook in 2009 wordt er weer een Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en wel op 28 februari en 1 maart in de RAI. Wij zijn op zoek naar enthousiaste leden die willen helpen de beurs opnieuw tot een groot succes te maken!


Help mee op de Fiets en Wandelbeurs !

Het is gezellig, het is interessant en hartstikke leuk: Als informant meehelpen op de Fiets en Wandelbeurs op zaterdag 28 februari en/of zondag 1 maart in de RAI, Amsterdam. Wij hopen dat de beurs weer net zo'n succes zal zijn als vorig jaar. En dat kan niet zonder jouw hulp!



Meld je aan voor één van de volgende onderdelen:

Heb je altijd al graag aan anderen willen vertellen waar je gefietst hebt en wat daar zo leuk aan was? Doe het op de Fiets en Wandelbeurs! Een aantal uren op zaterdag of zondag kunnen wij je dan inzetten bij Fietsers Informeren Fietsers.
We zijn ook op zoek naar standhouders van de Wereldfietser-stand. Draag je enthousiasme over de vereniging uit aan mensen die geïnteresseerd zijn en verkoop T-shirts, tijdschriften, boeken, maar vooral hoe boeiend het is om te reizen per fiets.
Altijd al droog willen kamperen? Laat het zien op de F&W beurs!!! Heb je een tent, bepakking en fiets, laat het zien aan mensen die dit ook graag willen.
Wat krijg je er voor terug?

Gratis entree voor de Fiets en Wandelbeurs (op momenten dat je niet staat ingeroosterd ben je vrij om de beurs te bekijken)
Lunch, koffie en thee
Veel enthousiasme en interesse van andere beursbezoekers
Heerlijk om je verhaal te kunnen vertellen aan anderen
Een borrel met bitterballen op zaterdagavond

Geef je snel op! Informanten voor Fietsers Informeren Fietsers kunnen zich aanmelden bij John ( j.telleman@kpnplanet.nlDit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken ). Standhouders voor de stand van De Wereldfietsers en kampeerders geven zich op bij Wendy ( toscanepolski@hotmail.comDit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken ).
heb je ons al ergens ingedeeld?
Ha John en Wendy,

Ik heb jullie net een berichtje gestuurd.

Gr Hans
Dit keer op de beurs en bij mij thuis weer 'nieuwe' wereldfietsers gesproken en informatie uitgewisseld. Dank daarvoor. Zeer informatief én gezellig: Hetty, Lauran, Ben,Walter, Peter en Karin. De reis naar India gaat zeker door en over twee jaar wil ik West-Afrika aandoen. Wie gaat er over twee jaar met me mee? Een half jaartje fietsen. Op dit moment denk ik aan Ghana, Togo en Benin. Uiteraard sta ik open voor andere suggesties in W-Afrika. Ik ben een vrouw van 47 jaar met inmiddels aardig wat fietservaring in Europa en Amerika. Tot ziens, Mieke
we hebben genoten, het was erg goed geregeld allemaal.........Pluim voor de organisatie.......
En het was echt een groot succes: klik!
Wij hebben dit jaar weer mee gedaan aan het onderdeel fietsers informeren fietsers en het was weer geweldig om dit te doen.
Al de belangstellenden op zoek naar een fietsvakantie of op zoek naar een herkenning van de tocht die zij hebben gefietst, gesprekken met collega fietsers.
John en andere organisatoren bedankt.
Hallo Harry,

Bedankt voor je bedankje!
Het heeft Wendy en mij veel energie gekost om de aanwezigheid van de WF op de beurs zo neer te zetten.
Gelukkig hebben we er veel meer positieve energie voor teruggekregen.

Groeten,

John.
Ook ik heb weer genoten van de beurs. Zaterdag eerst een stukje wezen fietsen vanaf Culemborg naar de RAI, toen een middag mensen informeren en hopelijk wat potentiële wereldfietsers kunnen inspireren. De borrel op zaterdag was zoals altijd weer een groot feest waar de bitterballen niet aan te slepen leken en ,nadat het bier op was en alleen nog de wereldfietsers aanwezig waren in de RAI, bleek het bezoek aan de Egyptenaar wederom prima geregeld.
Zondag maar per trein naar de beurs gegaan (had de vroege shift) en na een ochtendje informeren zelf nog even de beurs over gegaan.

Afbeelding

Ik heb van dit alles (behalve de borrel) nog wat plaatjes geschoten en online gezet.
zie : http://richardb.nl/wf/beurs%202009/album/

Volgend jaar 20.000 bezoekers ????

(ps: wil iemand een foto groter, stuur even een PB-tje)