Additionally, paste this code immediately after the opening tag: [Te koop] Santos Travelmaster 2.6 FRAME uit 2006 - Forum Wereldfietser

[Te koop] Santos Travelmaster 2.6 FRAME uit 2006

Santos Travelmaster 2.6 23 inch FRAME only te koop teab. Bouwjaar 2006. Alu.

Afbeelding
Frame in vol gebruik (is door mij 2 jaar gebruikt, daarvoor door vorige eigenaar).

Afbeelding
Frame al grotendeels kaal, is foto van de transplantatie naar ander Santos frame. Dit frame bleek iets te groot voor mij te zijn, daarom vervangen door een kleinere versie van de 2.6.

Goed frame, echte Santos (framenummer onderop de trapas geverifieerd, kan ik een foto van maken). Is overgespoten om diefstal tegen te gaan. Mag uiteraard op locatie (Tilburg) volledig geïnspecteerd worden. Zal hier en daar gepoetst moeten worden.

Richtprijs vind ik moeilijk in te schatten, ooit heeft iemand hier gezegd dat €100 wel het max zou zijn. Laten we daar mee beginnen.

Maten: http://www.santosbikes.com/assortiment/ ... master-2-6 onder het kopje geometrie. Frame maat is 23 inch.
Denk dat het handig is als je de maat er bij zet.
... en de vraagprijs.
Ligt het aan mij dat ik geen foto's zie, ook niet als ik de url's uit het bericht haal en apart opvraag?
Leon schreef:
do 12 apr, 2018 09:45
Ligt het aan mij dat ik geen foto's zie, ook niet als ik de url's uit het bericht haal en apart opvraag?
Nee, ik zie ze ook niet.
Sorry, beetje zitten slapen gisteravond denk ik.

Maat is 23 inch. Richtprijs is €100, want ik heb werkelijk waar geen idee en ik ga af op wat mensen eerder op dit forum hebben geschat.

Plaatjes zouden het nu moeten doen.
Ik zag de foto's gister al wel. Gister kon ik er niet op klikken, nu wel. Succes met de verkoop.
Verkocht.