Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 8 juni: workshop trainen voor een fietsvakantie - Forum Wereldfietser

8 juni: workshop trainen voor een fietsvakantie

8 juni as organiseren we een superleuke en nieuwe workshop: "trainen voor een fietsvakantie"

We hebben het vaak over 'basisconditie', maar wat is dat precies? Wil jij met een goede basisconditie op fietsvakantie? En weet je niet precies hoe je dit moet aanpakken? Schrijf je dan in voor de workshop 'trainen voor een fietsvakantie'; met zo min mogelijk tijd en moeite toch je doel halen!

De workshop
Louise Cornelis geeft je deze avond tips om op een eenvoudige wijze je eigen schema in elkaar te zetten. Tijdens deze leerzame avond ga je zelf aan de slag en leer je in grote lijnen hoe je je eigen training opbouwt. Aan het einde van de avond ga je naar huis met een op maat gemaakt schema, zodat je straks met een goede basisconditie heerlijk op fietsvakantie kunt gaan!

Met het programma van Louise heb je zelfs geen hartslagmeter nodig! Deze cursus is een echte aanrader voor elke beginnende vakantiefietser die aan zijn of haar basisconditie wil werken.

Over Louise
Louise Cornelis (52) fietst, zwemt en loopt, ze doet aan triathlon en ze is trainer. Maar het allermooiste is met het boeltje achterop door de wereld trekken, of dat nou ver weg is (ze fietste dwars door Afrika, in Canada naar de Noordelijke IJszee, en over Nieuw-Zeeland en Tasmanië) of dichtbij, in de wijde omgeving van haar huis in Rotterdam.

Praktische informatie
Datum: 8 juni 2018
Tijd: 19.00 tot ± 21.00 uur
Locatie: Bike4travel, Satijnbloem 41 in Rotterdam
Kosten: Gratis
Aanmelden: ja, graag!*

* Reserveer eenvoudig je plek door de workshop te bestellen via de webwinkel. Hier zijn geen kosten aan verbonden.

Omdat je tijdens deze workshop zelf aan de slag gaat, hebben we ruimte voor 12 tot maximaal 15 personen. Dus wil je erbij zijn? Wees dan snel!
Leuk, ik heb mij aangemeld en zal zorgen dat ik aanwezig ben.
Leuk Wouter, ik heb het gezien!
Tot de 8e.

Ellen
Even een 'bumpertje'.

We hebben nog een paar plekjes vrij! Wil je hier bij zijn? Meld je dan snel aan door de workshop (gratis) te bestellen in de webwinkel.

Tot vrijdag!



Bekijk hier alle geplande activiteiten bij Bike4travel.
En die Louise, dat ben ik - met nog geen 40 posts in meer dan tien jaar bepaald geen heel actieve forummer hier, maar wel een trouwe meelezer.

Eén dingetje dat ik alvast kan beloven over vrijdag is dat de workshop gebaseerd is op de recentste inzichten: ik heb net de cursus 'trainingsleer voor gevorderden' van NL Coach gedaan. Net als boeken over fietstraining was die erg prestatiegericht, ik heb zelf een vertaalslag gemaakt naar vakantiefietsen. En die ook beproefd in voorbereiding op mijn eigen fietsreizen. Mijn bedoeling is er vrijdag een leuke én nuttige avond van te maken!

Wouter, tot ziens vrijdag, leuk dat je komt, en misschien zie ik nog meer forummers?

Louise
Louise schreef:
wo 06 jun, 2018 09:22
en misschien zie ik nog meer forummers?
Ja hier ook een enthousiasteling Louise en ik ben zeer benieuwd hoe ik die avond aan de slag mag gaan.
Graag tot vrijdag.