Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vooraankondiging Harskamperdennen 31 augustus - 2 september 2018 - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Vooraankondiging Harskamperdennen 31 augustus - 2 september 2018

Die vraag had ik een poosje geleden aan de AC gesteld, een het antwoord dat ik kreeg was 6 tot 8 september. Pin me er niet op vast, ik heb het ook maar van horren zeggen.
Correct, vrijdagmiddag 6 tot zondagmiddag 8 september 2019.
Rix schreef:
ma 18 feb, 2019 22:07
Correct, vrijdagmiddag 6 tot zondagmiddag 8 september. Misschien moet er bij de aankondiging dan ook een jaartal, zodat er geen verwarring ontstaat met dit draadje... :-)
:cry: en ik vrij regelen op weekend ervoor, dat is doorgaans het weekend..
De Harskamperdennen is geboekt van 6 - 8 september.2019.
Moet een feestelijk programma worden. 25 jaar De Wereldfietser en we groeien nog altijd. De Activiteiten Commissie gaat dit jubileum invullen. Heb je leuke ideeën, of wil je meewerken? activiteiten(apenstaartje)wereldfietser(punt)nl

Een aankondiging volgt nog.

Eerst de Fiets en Wandelbeurs van 1 - 3 maart in Utrecht, waar meer dan 90 van onze leden actief zijn om De Wereldfietser voor het voetlicht te brengen.
Marjan schreef:
ma 18 feb, 2019 22:18
Rix schreef:
ma 18 feb, 2019 22:07
Correct, vrijdagmiddag 6 tot zondagmiddag 8 september. Misschien moet er bij de aankondiging dan ook een jaartal, zodat er geen verwarring ontstaat met dit draadje... :-)
:cry: en ik vrij regelen op weekend ervoor, dat is doorgaans het weekend..
Helaas bleek het groepsterrein en het dagverblijf van de Harskamperdennen niet meer beschikbaar in het weekeinde rond 31 augustus
wellicht voor de duidelijkheid nieuw draadje "Vooraankondiging Harskamperdennen 6 - 8 september 2019" openen?
Ik zou gewoon "Harskamperdennen 6 - 8 september 2019" in de agenda op de site (en op het forum) zetten. Laat dat Vooraankondiging maar weg.
eindgebruiker schreef:
di 19 feb, 2019 10:13
Ik zou gewoon "Harskamperdennen 6 - 8 september 2019" in de agenda op de site (en op het forum) zetten. Laat dat Vooraankondiging maar weg.
Maar hopen dat het net zo mooi weer wordt als in 2018! Ik herinner me goed dat in september 1984 vrijwel de hele maand heeft geregend!
Activiteitencie WF schreef:
di 19 feb, 2019 08:52
Marjan schreef:
ma 18 feb, 2019 22:18
Rix schreef:
ma 18 feb, 2019 22:07
Correct, vrijdagmiddag 6 tot zondagmiddag 8 september. Misschien moet er bij de aankondiging dan ook een jaartal, zodat er geen verwarring ontstaat met dit draadje... :-)
:cry: en ik vrij regelen op weekend ervoor, dat is doorgaans het weekend..
Helaas bleek het groepsterrein en het dagverblijf van de Harskamperdennen niet meer beschikbaar in het weekeinde rond 31 augustus
Gelukt! Ik heb kunnen ruilen van weekend!!😀
Marjan schreef:
wo 20 feb, 2019 18:24
Activiteitencie WF schreef:
di 19 feb, 2019 08:52
Marjan schreef:
ma 18 feb, 2019 22:18


:cry: en ik vrij regelen op weekend ervoor, dat is doorgaans het weekend..
Helaas bleek het groepsterrein en het dagverblijf van de Harskamperdennen niet meer beschikbaar in het weekeinde rond 31 augustus
Gelukt! Ik heb kunnen ruilen van weekend!!😀
Hoera! Wat zou een jubileumsweekend zijn zonder Marjan?