Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaart- en Pinkster tocht organisators gezocht - Forum Wereldfietser

Hemelvaart- en Pinkster tocht organisators gezocht

Beste wereldfietsers,

onze prachtige vereniging organiseert al jaren leuke en gezellige fietsweekenden in Nederland, België en Duitsland. Een aantal van die weekenden zijn inmiddels traditie geworden. Dit geldt zeker voor het Hemelvaart weekend en het Pinkster weekend. Deze worden ieder jaar weer druk bezocht en het is de perfecte gelegenheid om in contact te komen met elkaar en ervaringen uit te wisselen over allerlei zaken die met fietsen, reizen en kamperen te maken hebben.
Deze weekenden worden ieder jaar weer georganiseerd door verschillende enthousiaste vrijwilligers.
Voor aankomend jaar zijn we nog op zoek naar vrijwilligers om één van deze weekenden te organiseren.
Het Hemelvaart weekend is van 30 mei t/m 2 juni 2019. Het Pinkster weekend is van 8 t/m 10 juni 2019.

Mocht je nog nooit een weekend georganiseerd hebben, maar dit wel graag een keer doen, dan kunnen we hierin ondersteunen. Er is een leidraad die je kan helpen bij de organisatie en we kunnen kijken of we je kunnen koppelen aan een vrijwilliger die al ervaring heeft met het organiseren van een weekend.

Heb je interesse of vragen, mail dan naar: activiteiten(apestaartje)wereldfietser(punt)nl
Ik wil in 2019 weer een tocht voor berggeiten organiseren, deze keer vanuit Roermond naar het Sauerland. Ik moet thuis nog even overleggen of het Hemelvaart of Pinksteren wordt.
Hey Bert,

Dat is goed nieuws. Zodra je meer weet dan hoor ik het graag. Wil je dit dan aub mailen naar: activiteiten(apestaartje)wereldfietser(punt)nl
Het mooie weer komt eraan, zin in fietstochtjes :-)
Ik ben benieuwd of er al iets bekend is van de tocht der tochten: de Hemelvaarttrektocht ?

Groetjes Lars
lars de wit schreef:
wo 20 feb, 2019 12:13
Het mooie weer komt eraan, zin in fietstochtjes :-)
Ik ben benieuwd of er al iets bekend is van de tocht der tochten: de Hemelvaarttrektocht ?

Groetjes Lars
Beste Lars,

Er zijn op dit moment nog geen bijzonderheden te melden over Hemelvaart, maar morgenavond komt de Activiteiten Commissie bijeen.