Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Forumslader contact - Forum Wereldfietser

Forumslader contact

Heeft iemand de laatste tijd nog contact gehad met Jens During van Forumslader?
Hij zou 18 februari weer terug zijn van vakantie, maar sindsdien reageert hij op geen enkele e-mail. En ik heb een redelijk dringend probleem met mijn lader, vandaar mijn vraag of dit aan mij ligt of dat anderen mogelijk dezelfde ervaring hebben.
Je zou even contact kunnen opnemen met Ruud van Horizon Bikes in Utrecht, hij werkt nauw samen met Jens. Misschien weet hij meer, of kan hij zelfs even meedenken over je probleem.
Ik heb persoonlijk nooit direct contact opgenomen met Jens, ik hoop dat er niks ernstigs gebeurt is in ieder geval.
Ik heb wel eens een email of wat met hem gewisseld,
maar houdt er rekening mee dat dit voor hem een hobby-project is (en blijft) naast zijn fulltime job en familie!

Het kan zijn dat een mail tussen wal en schip belandt zonder dat hij er erg in heeft.

en ja: Ruud is een optie, hoewel hij een fietsenmaker is, en geen electronicus (en de meeste problemen met een Forumsader zullen electronisch zijn denk ik zo?).
Maar vragen staat vast vrij!
Hobby-project of niet; het zijn apparaten van 150/200 euro dus voor die prijs mag je wel enige verantwoordelijkheid of bereikbaarheid verwachten vind ik.
Maar misschien is hij wel ziek of is hij er plots mee gestopt. Ik heb geen idee. Vandaar mijn vraag. Ik heb in ieder geval Horizon Bikes benaderd, bedankt voor die tip.
Vroeg me dit ook al af. Ik heb Jens 27 februari gemaild om een forumslader te bestellen, maar ook nog niks van 'm gehoord.
Ik heb vandaag nog contact gehad met Jens, uit eerdere ervaringen weet ik dat je in het Duits moet mailen. Als je in het Engels mailt krijg je geen antwoord.
Dank je voor het melden. Ik had ‘m inderdaad in het Engels gemaild.
Remko-opreis schreef:
wo 20 mar, 2019 19:53
Ik heb vandaag nog contact gehad met Jens, uit eerdere ervaringen weet ik dat je in het Duits moet mailen. Als je in het Engels mailt krijg je geen antwoord.
Dan heb je blijkbaar geluk want ik heb inmiddels ook al van twee andere mensen gehoord dat ze sinds januari geen reactie (meer) krijgen.
Ik heb de afgelopen 5 jaar twee Forumsladers van hem gekocht en het mailcontact was altijd goed, ook toen er één lader het plots begaf. Dus dat hij nu niet meer, of in ieder geval selectief, reageert vind ik vreemd.
De communicatie was altijd in het Engels trouwens, zonder probleem.
Op het duitse forum waar de ForumsLader soort van ontstaan is is nu een draadje bezig.
Jens heeft daarin ook al gereageerd.

link: radreise-forum.de
Ah, gelukkig. Hopelijk komt er nu schot in de zaak. Bedankt voor het melden.