Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hemelvaarttocht , 29 mei - Forum Wereldfietser

Hemelvaarttocht , 29 mei


"Ben druk met de lammetjes!", zegt boerin Bettie van camping de Braamberg in Mirns. De Braamberg is de laatste camping die we nog nodig hebben voor de Hemelvaarttocht, een rondje Zuiderzee.

"We zijn inschikkelijk, gewend om de haringen bijna bij elkaar in de tent te slaan, nemen genoegen met een hudo en nemen wel een duik in het IJsselmeer."  (Om met Hemelvaart een camping te vinden voor een groep moet je je bescheiden opstellen.)

Ja, we zijn welkom op het voorerf, "MAAR NIET MEER DAN 30 TENTJES ANDERS BEN IK DE SJAAK."

Dus: Heb je zin om mee te gaan met de Hemelvaarttocht van woensdagavond 29 mei tot en met zondag 2 juni meld je dan als de bliksem aan want wie 't eerst komt, staat bovenaan de lijst.

We starten woensdagavond in Bussum op "De Fransche Kamp", donderdag rijden we van Bussum door de Flevopolder, langs Almere en Oostvaardersplassen naar Swifterbant. Vrijdag van Swifterband via Urk en Schokland naar Mirns, kijken of de lamnmetjes gegroeid zijn. Dan zijn we in Gaasterland.

Zaterdag nemen we boot van 10.25 uur van Stavoren naar Enkhuizen. 's Avonds pluggen we de haringen in de camping van Akersloot. En zondag maken we het rondje vol naar Bussum.

Kosten 4 nachten kamperen plus boot € 50,-

Afstanden: dagelijks minimaal 65 km, er worden ook langere routes uitgezet van ca. 90 km.

De organisatie is in handen van Jaap en Marlies.

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering. Zie https://www.wereldfietser.nl/veiligheid.

Geef je hier op voor deze activiteit

Source: https://www.wereldfietser.nl/activiteit/hemelvaarttocht
Leuke tocht Jaap en Marlies
Geen 1-aprilgrap toch?
Ik ga mee. En dat is ook geen 1-aprilgrap.
Loes
Hartstikke leuke tocht!! We hebben er zin in!
Groetjes, Ineke en Wouter van Ee-Keetels
ik ga ook mee
Ik overweeg mijn ukelele met liedboek mee te nemen. Heb 6 keer les gehad :roll: :lol: :shock: Half uurtje gillen bij de ukelele voor mijn tent. Wie doet er mee?
Zit deze week te zweten op 'Something' van George H. I know, ik betreed heilige gronden....
Jaap,

Wat was het een mooi tocht. Verassende routes, een heuse ferry overtocht, mooi mensen, mooie muziek uit een klein snaar instrument en wat onvaste meezingers. Lekke banden, nog bedankt voor je hulp. Fraaie kampeer plekken. Mooi weer. Ik heb er van genoten.

Bedankt, Leo Jansen
Jaap en andere Hemelvaart gangers.
Ik vond het een heerlijk weekend.
Bedankt.
Betty

Bijlagen

Wat een fijn fiets-, bijpraat- en muziekweekend! Heb genoten!
Loes van den Bergen schreef:
zo 02 jun, 2019 18:34
Wat een fijn fiets-, bijpraat- en muziekweekend! Heb genoten!
Loes, jouw ukelele-show was een schot in de roos. Kunnen we je boeken voor een volgend optreden?
Ik overweeg en zal je voor 1 juli laten weten. Ik voel me zeer vereerd met de uitnodiging maar vind het een beeeeetje spannend.
Ook ik heerlijk genoten van de prachtige tocht die Jaap had uit gezet.
Compliment Jaap.
Genoten van de mooie natuur en plaatsjes waar ik nog niet was geweest Urk Enkhuizen.
Ja en als je dan in je tent ligt en het lied van Land van Maas en Waal komt voorbij dan geniet ik met volle teugen!
Loes het was TOP met assistentie van Walter en de man met mondharmonica.
Bedankt alle deelnemers voor jullie gezelligheid.
We hebben genoten van een superleuk weekend!!! :D Jaap, bedankt voor de uitstekende organisatie en alle medefietsers bedankt voor zo veel gezelligheid!!

Er zijn heel wat foto's gemaakt, via onderstaande link kun je ze downloaden.
Groetjes, Ineke en Wouter

https://1drv.ms/u/s!AsC4NZCZd18Jg90P8_U ... g?e=Us1sd9