Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Nazomerweekend Harskamperdennen, 6 september

126 berichten
Activiteitencie WF schreef:
wo 14 aug, 2019 20:29
cdj schreef:
wo 14 aug, 2019 18:47
Ik weet dat het al erg vol is, maar is er nog plek voor een 6m camper op het natuurterrein? Of alleen tentjes? Wat zou dan de prijs per nacht pp zijn in geval van de camper? Stroom is niet nodig.
Het natuurterrein is niet voor campers. Wil je toch met een kamperauto op de Harskamperdennen staan, dan kun zelf als individuele kampeerder bij de Harskamperdennen een plek reserveren op een terrein voor campers.
www.harskamperdennen.nl
Vorige jaar stonden er anders wel twee kleine campers op "ons" gedeelte, waarvan hier één afgebeeld in het midden. De andere was een groene.
DSCF2610-klein.jpg
Op de foto hieronder staan de campers en caravans op een ander perceel, afgescheiden door een hek.
DSCF2413-klein.jpg
Martin E. van Doornik schreef:
do 15 aug, 2019 10:24
Activiteitencie WF schreef:
wo 14 aug, 2019 20:29
cdj schreef:
wo 14 aug, 2019 18:47
Ik weet dat het al erg vol is, maar is er nog plek voor een 6m camper op het natuurterrein? Of alleen tentjes? Wat zou dan de prijs per nacht pp zijn in geval van de camper? Stroom is niet nodig.
Het natuurterrein is niet voor campers. Wil je toch met een kamperauto op de Harskamperdennen staan, meld je dan zelf aan als individuele kampeerder bij de Harskamperdennen voor een plek op een terrein voor campers.
www.harskamperdennen.nl
Vorige jaar stonden er anders wel twee kleine campers op "ons" gedeelte, waarvan hier één afgebeeld in het midden. De andere was een groene.

DSCF2610-klein.jpg

Op de foto hieronder staan de campers en caravans op een ander perceel, afgescheiden door een hek.

DSCF2413-klein.jpg
We hebben dit jaar aanzienlijk meer aanmeldingen dan vorig jaar en het groepsveld is inmiddels vol. We kunnen nog wel een paar tentjes kwijt op het natuurveld elders op de Harskamperdennen.
Groepsveld en natuurveldplaatsen Harskamperdennen vol!

Het groepsveld en de door de Wereldfietser geboekte plaatsen op het natuurveld zitten nu vol. We moeten dus helaas de inschrijving sluiten. Wil je toch dat weekeinde naar de Harskamperdennen, dan kun je zelf bij de Harskamperdennen als individuele kampeerder een plaats boeken op een ander veld. Je regelt dan alles verder met de Harskamperdennen www.harskamperdennen.nl

Voor de maaltijd op zaterdagavond zijn nog wel wat plekken. Je kunt je hiervoor opgeven via de link op het openingsbericht. Geef bij "opmerkingen" aan dat je mee wilt eten en voor hoeveel personen. Let op! Dit kan alleen nog voor de maaltijd.
Off roadtocht zaterdag 7 september
De organisatie ligt in handen van Oscar Cassander. Oscar kent de omgeving op zijn duimje.
Het vertrek is zaterdagmorgen om 9:30 uur vanaf het groepsveld.
Het wordt een tocht van ongeveer 62 km. Niet al te zwaar of technisch, dus ook minder ervaren mountainbikers zullen kunnen bijblijven. We rijden via delen van de MTB-routes van Ede en Oosterbeek door de bossen van Planken-Wambuis en Warnsborn.
Halverwege maken we een koffiestop bij het Mountainbikemuseum in Schaarsbergen. Liefhebbers kunnen hier de grote verzameling mountainbikes bewonderen en horen wat eigenaar Jeroen van Roekel er over te vertellen heeft.
Als we bij het museum rond 13.00 uur weer wegrijden zijn we ruimschoots voor vieren wel weer terug. op de terugweg wel een stuk in met lekker veel bochten van het nieuwe parcours bij Ede.
Voor deze tocht is het dragen van een helm verplicht.
Zie voor de track:
De posting van eindgebruiker hieronder.

Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Zie https://www.wereldfietser.nl/veiligheid.
Activiteitencie WF schreef:
ma 19 aug, 2019 20:01
Zie de track:
C:\Users\Thuis\AppData\Local\Temp\WF OR hkd 2019.GPX-2.xml
Is er een hacker in de zaal die ons allemaal even uitlegt hoe we op de pc van Activiteitencie kunnen kijken? :wink:
Belle schreef:
za 24 aug, 2019 16:20
HALLO WIL IEMAND ME SVP NOG VERTELLEN OF EN HOE IK ME VOOR DE MAALTIJD KAN OPGEVEN??
misschien kun je contact maken via het contactformulier? https://www.wereldfietser.nl/contact/activiteiten
Of facebook? https://www.facebook.com/wereldfietser/
Belle heeft bericht gehad.
Activiteitencie WF schreef:
zo 25 aug, 2019 09:35
Belle heeft bericht gehad.
In hoofdletters? :wink:

En Belle heeft gelijk, waarom via de privé mail aan Belle? Mogen andere geïnteresseerde lezers niet ook een antwoord op mogelijk identieke vraag? :idea:
Ook de maaltijd op zaterdag 7 september zit nu vol.
Op zoveel aanmeldingen van 150 leden hadden we niet gerekend.
Helaas moeten we nu de inschrijving echt sluiten.
Gewoon volgend jaar weer een jubileum (26 jaar) organiseren, wordt het weer zo druk :D .
Hoeveel leden heeft onze jarige WF in totaal, als ik mag vragen?
Ruim 3100.
eindgebruiker schreef:
ma 26 aug, 2019 23:07
Ruim 3100.
Dan zit ik ongeveer in het midden, want mijn lidnummer is 1674. :)
Om precies te zijn: 3246 leden (net nagevraagd).
Mooi dat onze vereniging groter is dan ik dacht!

Effe een beetje gekke vraag: vorig jaar hadden wij op zaterdagavond bij onze gezamenlijke maaltijd penne gegeten (zie foto onder). Dat scheelt enorm met bijv. aardappels schillen.... Maar m'n vrouw, die nu wel meegaat, gruwt van penne, maar lust wel macaroni, valt daar misschien een mouw aan te passen? :wink:

DSCF2624.jpg
Je eigen macaroni koken. :lol:
Ronald van der Perk schreef:
do 29 aug, 2019 16:15
Je eigen macaroni koken. :lol:
Heb ik daar 2 x € 12,– voor betaald? :x
@Martin E. van Doornik,
Er komt dit jaar een feestmaaltijd voor fijnproevers met een ruime keuze uit diverse menu's. Geen zorgen. Komt allemaal goed.
Ik ben weliswaar in de buurt, maar helaas, helaas moet ik dit feestmaal aan mij voorbij laten gaan. Dus svp volgend jaar gewoon ons 21e jubileumjaar vieren!