Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop: Busch & Müller E-Werk oplader - Forum Wereldfietser

Te Koop: Busch & Müller E-Werk oplader

Mijn Busch & Müller E-Werk is te koop. Eén van de efficiëntere laders voor de fiets. Je sluit hem aan op je naafdynamo, en hij levert onder het fietsen stroom voor je telefoon, Garmin, fotocamera of wat je maar wilt. Zoals te zien op de foto zitten alle (waterdichte) aansluitingen er nog bij, waaronder stekkers voor een dynamo van Son of Shimano, en allerlei USB-stekkers.

Het ding werkt nog prima, maar aangezien mijn nieuwe telefoon een bufferaccu vereist, ga ik een Forumslader aanschaffen (jaja doe maar duur).

Vraagprijs 50 euro. Op te halen in Amsterdam of binnenkort op de Harskamperdennen.

Reacties graag per PB.

IMAG1006.jpg
Zie https://www.bumm.de/de/produkte/stromve ... t/361.html
even nieuwsgierig: is uitbreiding van je E-werk met een bijbehorende Pufferakku dan geen goedkopere oplossing?
https://www.bumm.de/de/produkte/stromve ... /461a.html?
Ik heb grote interesse in deze oplader. Zou U het ding gook willen versturen, binnen Nederland wel te verstaan?

M.v.g.

Sietse van der Weij.
Opsturen binnen Nederland kan, en kost 4 euro.
keesm54 schreef:
vr 23 aug, 2019 10:05
is uitbreiding van je E-werk met een bijbehorende Pufferakku dan geen goedkopere oplossing?
Klopt.
Mooi kort antwoord, je bent in ieder geval op de hoogte van die pufferakku.
Blijft voor mij de vraag (overweging) waarom je dan toch van de E-werk (1 van de efficientere laders schrijf je zelf) over wil gaan naar een alternatief (forumslader).
keesm54 schreef:
vr 23 aug, 2019 15:58
Mooi kort antwoord, je bent in ieder geval op de hoogte van die pufferakku.
Blijft voor mij de vraag (overweging) waarom je dan toch van de E-werk (1 van de efficientere laders schrijf je zelf) over wil gaan naar een alternatief (forumslader).
Ik denk omdat je die bijna onzichtbaar in de fiets kan verwerken, het ding is ook in de uitvoering met 18650 accu's nog steeds klein te noemen.
Hallo eindgebruiker,

Heb het al verkocht?
Zo niet ben wel geïnteresseerd.

Mvg, Gemaga
De lader is nog te koop.
Je hebt bericht via de website.
Gereserveerd voor Sietse.
En verkocht.