Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 640 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33582 berichten
@Martin: Als Hilversummer fiets ik hier regelmatig langs :)
Het huisnummer wist ik niet. In Google Maps voerde ik daarom maar nummer 9 in.
Tegen de sloop van het oude stationsgebouw is destijds nog aardig wat actie gevoerd.

De nieuwe raadfoto. Wat is de naam van het dorp?
Raden maar.JPG
Jan
Hilver schreef:
ma 11 mei, 2020 19:15
@Martin: Als Hilversummer fiets ik hier regelmatig langs :)
Het huisnummer wist ik niet. In Google Maps voerde ik daarom maar nummer 9 in.
Tegen de sloop van het oude stationsgebouw is destijds nog aardig wat actie gevoerd.

De nieuwe raadfoto. Wat is de naam van het dorp?
Raden maar.JPG

Jan
Hallo Jan, als je op de door jou geplaatste Streetview iets vooruit aanklikt op het wegdek, zie je linksboven automatisch het huisnummer 17 staan....

De raadselfoto: ongetwijfeld Spanje, maar het land is erg groot met ontelbare dorpjes.... ben nog nooit in Spanje geweest.
Spanje is goed.

Jan
Aan de Ruta Iberica?
Ja.
Jan
JanH schreef:
ma 11 mei, 2020 22:12
Aan de Ruta Iberica?
Dit hier?
Is wel een zware zoekopdracht....
Ruta Iberica.jpg
Met "pueblo blanco" gecombineerd met "Castilla Y Leon" of "Extremadura" en "iglesias" kom je een end. Maar ontbreekt mij nu aan tijd. Vanavond weer. In de tussentijd: succes!
JanH schreef:
di 12 mei, 2020 12:11
Met "pueblo blanco" gecombineerd met "Castilla Y Leon" of "Extremadura" en "iglesias" kom je een end. Maar ontbreekt mij nu aan tijd. Vanavond weer. In de tussentijd: succes!
Goed idee, "pueblo blanco" heb ik ook geprobeerd via Google afbeeldingen, verschillende Spaanse streken apart behandeld. Maar niet eentje met die dikke kerktoren met twee galmgaten. Zucht....
Martin E. van Doornik schreef:
di 12 mei, 2020 11:57
JanH schreef:
ma 11 mei, 2020 22:12
Aan de Ruta Iberica?
Dit hier?
Is wel een zware zoekopdracht....

Ruta Iberica.jpg
Dat is inderdaad de routekaart.
Om een tip te geven, de namen van de start- en finishplaats van mijn etappe van die dag staan op de kaart.

Succes.
Jan
Even uitzoeken waar jij op 27 mei 2017 om 10:15u precies was.
Flix schreef:
di 12 mei, 2020 13:49
Even uitzoeken waar jij op 27 mei 2017 om 10:15u precies was.
Via de weg circa 30 km van mijn vertrekplaats die ochtend.

Jan
Hmm, geen blog o.i.d. gevonden. Zal wel ergens in Andalusië zijn.
Flix schreef:
di 12 mei, 2020 14:01
Hmm, geen blog o.i.d. gevonden. Zal wel ergens in Andalusië zijn.
Inderdaad geen blog en niet in Andalusië.
Ten noorden van Guadalupe (ligt ook een mooi fietspad op oude spoorlijn) een aantal dorpjes bekeken. Wel veel witte huizen en veel kerkjes (ook met stompe torens) maar het bewuste dorp nog niet aangetroffen.
@Fedor.
Ook op die Via Verde was het mooi fietsen.
Die dag overnachtte ik in Guadalupe. Dat was mijn finishplaats voor die dag.
Mijn start van de Ruta Ibérica was Lissabon.
Als je die nacht in Guadalupe hebt geslapen dan was jouw startplaats Merida of Trujillo.
De omgeving van de foto komt overeen met de westkant van een mogelijke route. Ik heb een aantal plaatsen (op ca. 30 km van je vertreklocatie) bekeken, wit in de heuvels, maar steeds een andere kerk.
Stop er nu eerst mee.
JanH schreef:
di 12 mei, 2020 18:13
Als je die nacht in Guadalupe hebt geslapen dan was jouw startplaats Merida of Trujillo.
De omgeving van de foto komt overeen met de westkant van een mogelijke route. Ik heb een aantal plaatsen (op ca. 30 km van je vertreklocatie) bekeken, wit in de heuvels, maar steeds een andere kerk.
Stop er nu eerst mee.
Hier idem dito. Heb precies hetzelfde gedaan. Helaas nog niet gevonden.
Carl, dat is 'm; https://nl.wikipedia.org/wiki/Garciaz

Die ochtend stapte ik in Trujllo op de fiets voor de 87 km en 1583 hoogtemeters naar Guadalupe.
Onderweg smaakte me deze lunch in Cañamero uitstekend.
P1000101.JPG
De volgende is voor Carl.
Cañamero ben ik ook voorbijgekomen paar jaar geleden, van Merida naar Guadalupe.
kamer.jpg
De kamer maakt deel uit van de oplossing, we zoeken dus een gebouw.