Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Forum Wereldfietser - Zoek
Dag, Bericht vanuit Alicante, mijn nicht heeft RENFE te pakken gekregen: Eureka, Traject Alicante - Zaragoza Een boemel trein MD (Media Distancia), vertrek +/- 9.20 , aankomen in Zaragoza +/- 17.00 uur en fietsen kunnen mee. Niet de snelste verbinding maar rechtstreeks. Dank aan allen die meegedacht...
Dag Bert, Ze is enkele weken geleden naar de info balie gegaan toen haar dochter zou gaan landen vanuit Canada, (heeft er 5 jaar gewoond). Een gezin met 3 kleine kinderen + bagage en kinderwagens en opa en oma om te helpen. Esperó 2 horas y medio para decirle, informarte por internet, brrrr.... We h...
Dag Bert,
Mijn nicht heeft Renfe per mail aangeschreven omdat telefoneren ..... een kastje naar de muur verhaal is.
Zij heeft de vraag gesteld zoals jij dat in je bericht hebt vermeld.
Ik zie welk antwoord ze zal krijgen.
Nogmaals bedankt voor de moeite.
Roeca
Dag Allemaal, Hartelijk dank voor de info. Het plan, van thuis met de auto naar Berlanga de Duero. Dat is een plaats waar we in het voorjaar gepasseerd zijn. Toen volgenden we " In het spoor van El Cid" van Clemens Sweerman. Maar als je de Spaanse versie fietst volg je vanaf deze plaats ee...
Dag Allemaal, Waar willen we vertrekken? Op 1 juni 2023 zijn we met de wagen in Burgos aangekomen (eerst Burgos bezocht, 3 dagen en auto op camping achtergelaten) en daarna vertrokken. In het begin viel de T° best mee maar na een week ging het over de 35-38 °C. We konden niet vroeger vertrekken omda...
Dag Allemaal, We hebben onze fietsreis El Cid dit jaar na 9 dagen moeten onderbreken. Dus in 2024 fietsen we de route verder. Eenmaal op onze bestemming moeten we terug naar onze startplaats naar onze wagen. En dat willen we met de trein doen. Weet er iemand de link van Renfe voor regionale treinen ...
Bedankt voor de info.
De reis gaat volgend jaar niet door, omdat....
Ik een datum van een familie aangelegenheid totaal vergeten was.
en we de El Cid nog willen afwerken in het voorjaar.
Misschien wel later.
Toch bedankt.
Dag Allemaal, Nova Scotia of Nieuw Schotland, lijkt het er een beetje op? Als ik Komoot gebruik om een fietsroute uit te stippelen van Montreal naar Halifax, geeft het +/- 1250 of 1400 km aan, naar gelang de route, met zeker 650 km fietspad. Maar dat is vanuit Montreal. Dus ik vermoed dat de Canadez...
Dag allemaal, Als alles goed gaat komen we met de boot aan in Puerto Natales, vanuit Puereto Yungay, dat is een +/- 100km voor Villa O Higgens. Dus met de boot naar Puerto Montt zal het waarschijnlijk niet worden omdat Península Valdéz (Arg) op het lijstje staat. Vermoedelijk gaan we onze spullen er...
Dag allemaal, We vertrekken begin november voor 4 maand naar Chili, landen in Puerto Montt, fietsen slingerend langs de meren richting Villarrica om zo naar Junin de los Andes en verder naar het zuiden te trappen. Ergens verder gaan we terug naar Chili om de Carratera Austral te vervolgen. Uiteindel...
Vergeten te melden, deze tassen zijn verkocht.
Roeca
Dag Allemaal, Plannen maken.... Naar aanleiding van een link naar een Youtube kanaal over de Canarische Eilanden op deze site is onze interesse gewekt om daar eens enkele eilanden aan te doen. We kamperen liever dan onder dak te gaan, koken meestal ons eigen potje en tijd speelt zo goed als geen rol...
Dag Blokdoorn, Zopas terug van de Groene valleienroute en er 14 geleden er gepasseerd. Dat gaat heel vlot. Er stopt in Kordel of Ehrang een minibusje type grote bestelwagen met aanhangwagen waar van alles op past. In Kordel stopt het busje schuin over het station. In Ehrang stopt het busje aan de pa...
Dag,
Ik verkoop deze nieuwe tassen wegens teveel en ze liggen al een tijdje in de kast.
Prijs €142
Reageren via site of privébericht.
Ik woon in de Denderstreek omgeving Aalst.
Dag Allemaal,
Ik heb een exemplaar van een lid van de wereldfietser, waarvoor dank.
Meer nog, ben ondertussen onderweg en zit aan de vierde dag in La Neuville aux Joutes op camping a la Ferme " Le pavillon".
Prima plaatsje voor fietsers.
Dag Allemaal,
Echt niemand die het recentste exemplaar wil verkopen of te leen geven?
Zie ook mijn reactie over het zelfde onderwerp.
Dag,
Dat zal moeilijk gaan ,dat boekje ontvangen bedoel ik.
Het nieuwe boekje verschijnt pas in het najaar en ik zoek er ook eentje.
Ik heb er een maar het is een versie van 2003.
Dag Allemaal,

Ik zoek de laatste uitgave het boekje Groene Valleienroute.
Ik heb er wel een, maar het is een uitgave van 2003.
Eind dit jaar verschijnt er een nieuwe uitgave.
Dag Allemaal,
Reizen..... Dat wordt afwachten, of we buiten mogen (kunnen) en/of we binnen mogen, de landsgrenzen wel te verstaan.
Zelf hebben we plannen voor eind oktober naar Chili-Argentinië-Patagonia.