Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen met etrex 30 - Forum Wereldfietser

fietsen met etrex 30

ben net een toertje gaan fietsen en dit de eerste keer met gps (garmin etrex 30)
is er een manier dat ik nu thuis kan kijken welke toer ik heb gefietst op de pc of op de gps?

verder had ik nog een vraagje over de instellingen van de gps.
ik kon de kaart zien,en bovenaan had ik 2 vakjes staan, ééntje met de snelheid op, het andere met het hoogte profiel op.
kan ik het hoogte profiel veranderen in de afgelegde afstand van die route (aantal km's) zodat je steeds op de fiets-gps kan zien hoe snel je rijdt en hoeveel je al gefietst hebt.

hopelijk kan iemand me verder helpen


mvg

Winny
Aansluiten op je pc, Basecamp opstarten (ik ga ervan uit dat je die gebruikt).

Dan zie je aan de linkerzijde je toestel weergegeven en gaat automatisch de synchronisatie lopen. Toestel selecteren en dan zie op de kaar al de blauwe lijnen waar je gefietst hebt.

Je kunt selecteren in de kaart of de mappenlijst in je toestel openklappen en daar selecteren.
Sorry Winny maar koop en gebruik je meteen alles zonder je er eerst in te verdiepen. Domme vragen bestaan niet zeggen ze wel eens, maar komt in de buurt van luie vragen.

Zoals ze wel eens zeggen in computerland RTFM
Op www.gps.nl staan ook hele handige filmpjes met uitleg. Verder is het een handig forum met antwoorden op bijna alle vragen.
succes.