Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie vliegt binnen kort naar centraal Azië? - Forum Wereldfietser

Wie vliegt binnen kort naar centraal Azië?

Hier toevallig iemand die de komende dagen, weken naar Dushanbe of in de buurt vliegt, we zijn namelijk onze kaarten vergeten in te pakken en missen ze toch wel een beetje... Met de post na sturen lijkt ook niet echt een haalbare kaart :lol:
Helaas, wij gaan pas in september die kant op...

Wel heel veel plezier gewenst.
Ik kan jullie niet persoonlijk helpen, ben net vorige week terug naar huis gevlogen vanuit Dushanbe.
Maarrrrr...
Bij de PECTA in Khorog verkopen ze goede kaarten voor de pamir.
En aangekomen in Osh kun je bij de CBT van Osh diverse goede kaarten van Kirgizie kopen.
Wellicht hebben jullie er wat aan.

Goede reis en veel plezier!
Bedankt, hier in samarkand is helemaal niets te krijgen. We hebben wel alles digitaal dus verdwalen zullen we niet maar hard-copy is toch vooral en stuk leuker.

Maar geen mensen hier die toevallig een dezer dagen op het vliegtuig stappen? :D
Jullie fietsen echt vlak achter een vriend van me. Hij is een dag of wat geleden vertrokken uit Samarkand en ging gisteren naar de zeven meren vlakbij Penjikent, Tadzikistan.
Mocht je Jeroen uit Nederland tegen komen doe hem de hartelijke groeten van me! :-)
Goede tocht gewenst!
Groetjes,
Mette
Ps. Mochten jullie in Khorog in Pamir Lodge gaan overnachten, wat een aanrader is, pas dan op voor het afstapje naast de tafels! Daar heb ik drie weken geleden mijn been op gebroken en ik geloof niet dat ik de eerste was die daar is gevallen...
Gaan we doen. Dank je wel voor de tips en succes met je been. Vervelend zeg!
wij vliegen 16 juli naar Bishkek.
vliegen vanaf dushanbe terug op 16 augustus.
Dat is vast veel te laat voor jullie...
Karin