Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Genesis Tour De Fer te koop, reisklaar. - Forum Wereldfietser

Genesis Tour De Fer te koop, reisklaar.

Ik verkoop mijn reisfiets, een Genesis Tour de Fer uit 2017. Hij is helemaal klaar voor een nieuw avontuur met Tubus- bagagedragers, dynamo, verlichting, spatborden, en een triple kettingblad vooraan.

Vraagprijs is 1400 euro, onderhandelen kan.

Foto's te vinden op Google Drive:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing

Ik heb veel gelukkige momenten op deze fiets beleefd. De Tour de Fer rijdt heerlijk stabiel en comfortabel, zowel met fietstassen op de voor- en achterdrager als met bikepacking-tassen aan het frame. De fiets kan asfalt en grindwegen, bergheuvels en bospaden aan. Als je één fiets zou moeten hebben voor zowel thuis als op vakantie, kan het wel eens deze zijn. Vin Cox fietste in 2010 met een versimpelde versie van deze fiets de wereld rond in slechts 164 dagen, en brak daarmee een wereldrecord.

De fiets werd regelmatig onderhouden bij Bike Project in Antwerpen. De lak vertoont normale gebruikssporen en wat frictieplekken van de beugel voor het slot, niks ernstigs.
Shifters, bottom bracket, spatborden, voorwiel en dynamo recent vervangen.

Eigenschappen:

- Maat medium
- Shimano Tiagra 3 x 10 versnellingen
- Stalen frame: Reynolds 725 Chromoly
- Voor- en achterdragers van Tubus
- Schijfremmen TRP Spyre
- Spatborden SKS
- Banden: WTB vooraan, Panaracer Gravelking achteraan (700C x 38mm)
- Velgen Ryde voor, Sunrims achter
- Shutter Precision (SP) dynamo
- Voor- en achterverlichting van B&M, model IQ-X
- 3 x nokken op het frame voor bidonhouders
- Nieuwe mtb-pedalen, DRM V8
- Stuur heeft een beetje flare voor meer comfort
- Lizard Skins stuurlint
- Zadel Genesis
- Omkeerbare stuurpen waardoor je de hellingshoek makkelijk kan aanpassen naar 10° of 25°, wat voor meer comfort zorgt (8 cm lang). De oorspronkelijke stuurpen van 12 cm kan ik er ook op zetten, aan u de keus.


Te bezichtigen en testrijden in Antwerpen.
Contact: mathijsvleugels {at} gmail {dot} com
Wat is de maat,
franske71 schreef:
di 09 jun, 2020 09:49
Wat is de maat,
kukenantepuy schreef:
zo 31 mei, 2020 14:43
- Maat medium