Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 12 taaie wereldfietsers in het Land van de glimlach - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

12 taaie wereldfietsers in het Land van de glimlach

We hebben al een heel end fietsen beleefd: een rondje op het parkeerterrein van het hotel om te checken of de fietsen de lucht hebben overleefd. De test bleek geslaagd. Niet ver van het hotel staat een leuke fiets voor Nel. Op 20 november zetten we Nel op die fiets. Die foto van Nel die zien jullie dan wel.
Afbeelding
Beetje laat, maar toch nog gekomen.

Tonnie

Komt hier wat sprookjesachtig over, maar dat kan ook met mijn woonplaats te maken hebben. :o

A.S. zondag keer ik weer terug in Thaise sferen. Helaas niet naar het land van de Glimlach zelf. Het voordeel is wel dat iedereen het nu kan meemaken, want tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de Wereldfietser in de Kargadoor, Oude Gracht 36 in Utrecht geven Nel, Hetty en Lauran een lezing met powerpoint van de tocht van 12 wereldfietsers van Chiang Mai naar Nong Khai. Ik ben ontzettend benieuwd naar hoe zij de tocht ervaren hebben en welke beelden zij gaan presenteren. Toch ook wel gemakkelijk dat ik zelf geen lezing hoef te geven, maar dat anderen dat doen.
Zie voor meer informatie over de nieuwjaarsbijeenkomst elders op deze site van de Wereldfietser.

Hoi allemaal,

Bert plaatste een berichtje op het Niet WF activiteiten forum, waarin hij vertelde dat hij dit jaar vanwege tijdgebrek niet weer een nieuwe tocht organiseert zoals de Thailand trektocht en waarin hij de hoop uitsprak dat iemand anders een tocht in een leuk buitenland zou organiseren.

Nou dat treft! Na lang brainstormen, informatie verzamelen, rondbellen of die ene weg nog wel bestond wordt het nu werkelijkheid: Vriendin Liesbeth en ik (beiden ex-inwoners van Malawi) organiseren voor dit najaar twee tochten in Malawi, zuidoost Afrika. Niet commercieel, wel goed georganiseerd.

Wie gaat er mee?

Heerlijk fietsen in het vriendelijkste, mooiste en landschappelijk meest gevarieerde land van Afrika.
Twee verschillende soorten routes om uit te kiezen, 1 ruigere ATB-route met volgauto in het Noorden en 1 glooiende tourfietsroute met bagage in het Zuiden; prachtige overnachtingsplekjes; gelegenheid om de parken, het meer en de bergen in Malawi te verkennen en de grootste trekker: de altijd vriendelijke en veerkrachtige Malawianen.

Kijk op www.cyclingmalawi.blogspot.com voor alle informatie, of stuur ons even een berichtje op cyclingmalawi@gmail.com met je telefoonnummer, dan kunnen we je bellen.

groetjes!
Eveline