Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Turkije, Marokko en Tunesie - Forum Wereldfietser

Fietsen in Turkije, Marokko en Tunesie

Ik ga dit najaar fietsen in onder andere Turkije, Tunesie en Marokko. Ik vroeg me af of er in deze landen nog campinggas is te verkrijgen of dat een benzinebrander al noodzakelijk is. Is er daarnaast overal goed drinkwater te verkrijgen of is een waterfilter een must?
Naast deze vragen is elke tip of niet te missen route, welkom!

Alvast bedankt bas.
In Marokko is er in de grote steden campinggas (prikblikjes) te verkrijgen. Zie een eerder topic in dit forum onder Afrika/Marokko. En het staat ook in de landeninfo. Rechtsboven op de startpagina vind je de knop van de Landeninfo
Campinggas prik is ook te koop vlakbij het treinstation in Marrakesh bij
Magasin Akaide, rue Mauretania. Ze verkopen daar ook de houders.
Mooi dat Marokko dus wat te koop is... ween jullie toevallig ook hoe het in Turkije is?

Als er iemand een benzine brander heeft die verkocht kan worden, ik wil hemwel!!

groeten bas

ps zijn er nog leuke routes in vooral Marokko die ik niet mag missen??
basoverweg schreef:
ps zijn er nog leuke routes in vooral Marokko die ik niet mag missen??
Kijk eens op mijn weblog. Wij zijn er al negen keer geweest.
Daarnaast vind je in de rechter navigatiekolom de link Jan Cramer. Hij heeft een speciale Marokko site. Het is in het Duits en je moet je aanmelden. Je zult me er vaak tegenkomen. Er staan ook links naar sites in de landeninfo (hierboven al genoemd) En benzine branders zijn ook in de winkel te koop hoor.