Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Forum lader - Forum Wereldfietser

Forum lader

Ja hij is er weer, een forum lid die naar de denk ik meest bevraagde weg vraagt.

De voordelen zijn duidelijk, alleen waar te bestellen?

Wie levert ze, ik heb wel een kennis die me kan/ wil helpen solderen. Maar een beetje begeleiding met welke bufferaccu ed zou fijn zijn.

M.v.g. Chris
Gewoon online bij Jens bestellen, kan soms wat langer duren, en je moet goed weten wat je wilt. Zelf heb ik er 3 18650 accu's in zitten. Je vriend moet er wel even voor gaan zitten en eerst even een paar keer de handleiding lezen want je moet echt even opletten met wat je waar vastsoldeert, mijn vriend/kennis had wat draden op de verkeerde plek gesoldeerd waardoor het allemaal wel leek te werken maar achteraf gezien dus niet, dus een goede loep is ook aan te bevelen naast een goed paar ogen en een goede bout. Voor de accu's heb ik een batterijhouder gebruikt. Het schijnt dat je een echt goede bout nodig hebt om de draden aan de accu's te solderen, je mag de boel niet te lang verhitten vanwege kans op schade aan de accu's. Voordeel van die houder is dat ik de accu's makkelijk kan vervangen.

Nog een tip: hotglue duurt even voor het kouder is geworden.
Of bij Jens bestellen of via Beagle Bikes (Jorma vragen of hij er kan leveren) - die bouwt ze ook voor je in als je wilt.