Additionally, paste this code immediately after the opening tag: leuk - Forum Wereldfietser

leuk

Wil niet heel erg zuur doen (misschien toch wel :twisted: ) maar een Giant van 300 euro zuigt ook, verder goede reclame.
Zuiz schreef:een Giant van 300 euro zuigt ook
Die fiets zal niet erg sterk zijn; er staat immers bij "the only thing you have to do is loose some weight". :? :wink:
Ik vond het een geweldig antwoord op de misselijk makende advertentie van General Motors dat studenten probeert te overreden de fiets te laten staan en een pickup truck te kopen. De kwaliteit van die Giant kan nog best wel eens meevallen. Wat eenvoudiger fietsen zijn in de VS heel veel goedkoper dan in Nederland.
Wim
Wim schreef:Ik vond het een geweldig antwoord op de misselijk makende advertentie van General Motors dat studenten probeert te overreden de fiets te laten staan en een pickup truck te kopen. De kwaliteit van die Giant kan nog best wel eens meevallen. Wat eenvoudiger fietsen zijn in de VS heel veel goedkoper dan in Nederland.
Wim
Nog leuker:
http://www.huffingtonpost.com/2011/10/1 ... 11582.html
Wim schreef:Ik vond het een geweldig antwoord op de misselijk makende advertentie van General Motors dat studenten probeert te overreden de fiets te laten staan en een pickup truck te kopen. De kwaliteit van die Giant kan nog best wel eens meevallen. Wat eenvoudiger fietsen zijn in de VS heel veel goedkoper dan in Nederland.
Wim
Sommige regeringspartijen hebben als speerpunt asfalt, asfalt en nogeens asfalt en snelheidsverhoging tot 130km/h. In mijn achtertuin is de limiet ook op 130km/h gesteld. Tijdens regelmatige ritten naar Hoogeveen - afstand 30km - valt mij op dat de gebruikers van dat stuk weg niet tot nauwelijks boven de 120km/h komen. Eens op vrijdagmiddag 17.00 uur met 120 op de teller gepasseerd door 2 auto's van dure merken en die reden dan ook geschat 140/150km/h....... er zaten witte kentekens op die suggereerden dat ze vanuit het oosten kwamen(verdwaald zeker?). Geld voor het terugdringen van de automobiliteit is er niet. Stimulering van mensen t.b.v. meer beweging, b.v. op de fiets, door het aanleggen van beter fietspaden is geen verkiezings- of speerpunt.
De autolobby(VS) is sterk net als de NRA(rifle associaton) en de fietslobby (fietsersbond.NL) staat nog in zijn/haar kinderschoenen. Proffesionalisme vs amateurs?
Als iets gebeurd waarvan grote kuddes zich afvragen: "Hoe kan dat nou: hoe is het mogelijk.", is het verstandig eens te denken aan de machtige lobby's, die complete regeringen naar hun hand zetten.