Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat een complexe site Wereldfietser,! - Forum Wereldfietser

Wat een complexe site Wereldfietser,!

Ik ken ergere om eerlijk te zijn...vind het hier best een overzichtelijk forum, pak mtbr er even bij, dan ben je wel genezen.
Welkom op dit forum, ik zie dat je pas lid bent. Wat trok je aan op dit forum om lid te worden?

Als je ingelogd bent en op je gebruikersnaam klikt, vervolgens op profiel, dan kan je aan je profiel/account zoveel wijzigen als je wilt.

Hoe je je account moet verwijderen weet ik niet. Maar waarom zou je dat überhaupt willen als je eenmaal een account hebt op dit leuke forum, waar de ene keer een serene harmonie heerst en de andere keer men elkaar de tent uit lokt en knokt.

Voor het overzicht is er altijd nog een menu. Misschien is de structuur even wennen voor je, maar ik vind ‘m best overzichtelijk.

In ieder geval veel plezier op dit forum en op de fiets.
hallo, ik ben blij met de site en de mensen die er vrijwillig veel tijd in stoppen :D
Precies, en elk forum is weer anders. Niet iedereen heeft tegenwoordig blijkbaar meer de wil en tijd om even iets te doorgronden. Al kan ik me voorstellen dat je intuitief dingen verwacht die dus niet staan waar je ze verwacht.
Complexe mensen ook nog eens.

;)
En echt heel veel off-topic geleuter :-)
Als een sprookjesachtige open plek in een donker bos, waar je verrast wordt door een lief elfje dat jou komt helpen met het opzetten van je tent. Tegen de tijd dat het donker wordt, blijkt dat elfje een vampier te zijn die jouw bloed nodig heeft :wink: .
Ja lief en fijn dat er vrijwilligers aan deze site werken.
Wellicht iets te graag om eigen kennis over websites de vrije hand te kunnen geven hier?
Vergeten daardoor juist klant vriendelijk te zijn, betreffende Eenvoud??

Ben ook lid van vrienden op de fiets...
Een wereld van verschil...
Wil je iets veranderen of je profiel verwijderen...
En zie daar, in twee klikken een totaal overzicht !
Wild maar even zeggen.
Wil je hier geschrevene wissen etc etc
Ik zie door de bomen hier t bos niet.
Men verwacht dat je o.a bij steeksleutel icoon t nodige zou kunnen verrichten....
Misschien op pc wel ?

Ik op mobiele of tablet i.i.g Nada!!
Edwin.
Als je niet weet hoe te veranderen is account verwijderen en opnieuw beginnen dan een laatste optie.
Ik heb daarvoor zelfs de webbouwers moeten vragen om mijn account eerder op te heffen.

Zit hier voor de fun, niet om mijn petten oo te vreten? :wink:
Keesswart.

Dat t leven puur uit duale aspecten bevat, ben "Ik"
al velen jaren bewust... :wink:
Re#é schreef:
do 25 jun, 2020 15:58
Edwin.
Als je niet weet hoe te veranderen is account verwijderen en opnieuw beginnen dan een laatste optie.
Ik heb daarvoor zelfs de webbouwers moeten vragen om mijn account eerder op te heffen.

Zit hier voor de fun, niet om mijn petten oo te vreten? :wink:
Hopelijk is het nu opgelost voor je. Voor de duidelijkheid: ik heb geen verstand van computers en ben evenmin betrokken bij het tot stand komen van deze site/dit forum. Desalniettemin wens ik je zoals eerder gepost het volgende(, ook omdat je hier voor de fun zit):

In ieder geval veel plezier op dit forum en op de fiets. :wink:
Koma, uitroepteken? Waarom?

Misschien moet je even melden wat je precies wilde veranderen, want dit forum werkt niet anders als andere fora.
Het enige wat bij mij verbazing oproept is dat je de gebruikersnaam lijkt te kunnen veranderen, en dat zou niet moet kunnen, want dat is in feite de persoon die jij bent op dit forum. Net zoals je in real life ook niet zomaar even je naam kunt veranderen.
Hmm Flix.

Vind je reactie wat aan de rigide kant des levens.
Er zijn mensen die door persoonlijke transformatie processen gaan, en dan als "nieuw" mens een andere roepnaam aannemen..

Zelfs je naam veranderen kan gewoon volgens de wet.

Heb je klachten daarover hier neem daarover contact met de site.

Ik voel mij niet persoonlijk aangesproken omdat jij er op jou wijze er niets van vind.

Groet René....
Verder heb ik duidelijk een uitleg gedaan en naam nauwelijks veranderd..

Ksnap mijzelf eigenlijk niet dat ik hier op in ga.

We hebben geen karakter eigenschappen voor een gezamenlijke fietstocht... :wink:
Ik sprak jou er ook helemaal niet over aan, ik uitte enkel mijn verbazing dat dit mogelijk is in de forumsoftware.
Met blijkbaar, of is het schijnbaar, gevolg dat je hier al binnen een paar dagen met 3 accounts actief bent (geweest).

Verder ben jij degene die een draadje opent met een klacht...
Re#é schreef:
do 25 jun, 2020 21:20
We hebben geen karakter eigenschappen voor een gezamenlijke fietstocht... :wink:
Daar hoef je niet eens een smiley achter te zetten, want dat is een waarheid als een koe.
Beste Re#é, ik krijg de indruk dat je via dit topic wat aandacht zoekt. Dat mag hoor, geen probleem, maar probeer wel iets preciezer aan te geven wat je bedoelt.
Re#é schreef:
do 25 jun, 2020 21:15
Ik voel mij niet persoonlijk aangesproken omdat jij er op jou wijze er niets van vind.
Het is dan ook lastig iemand persoonlijk aan te spreken als niet duidelijk is met welke naam.
Kijk meer gaan er iets van vinden(persoonlijk geëmotioneerd invullen )
terwijl eerder duidelijkheid omtrent situatie gegeven is.

Kijk zo gast t in de maatschappij er ook aan toe.
Jammer, maar hoe te veranderen.
Misschien niet meteen zomaar reageren.

Daarom zit ik al nergens op sociale media.

Over en sluiten.
Roger.