Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Campings op de Veneto route - Forum Wereldfietser

Campings op de Veneto route

Ik overweeg komend voorjaar (eind mei) de Veneto route(s) van Benjaminse https://www.cyclingeurope.nl/routes/veneto/index.phpte gaan rijden.Maar ik vroeg me wel af hoe het zit met het aantal campings langs de route. Google maps laat weinig campings zien in het gebied, maar die is niet altijd zo accuraat hierin, en het boekje kopen en dan zien dat het kamperen een issue wordt is een beetje zonde.
Heeft iemand ervaringen in dit gebied met campings? Of heeft iemand het boekje al, en kan me vertellen hoeveel campings er in staan? Ideaal gezien kampeer ik het liefste zo veel mogelijk (of de hele reis).
hoi ik zie in begin genoeg camping langs de route

download de tracks en plaat de campings van de site acsi dan kan je eigen route bepalen
gr kaasmuis
Hoi,

Afgelopen jaar gedeelte van Veneto gefietst.
Er zijn niet heel veel campings maar genoeg om de omgeving te verkennen. Je moet alleen hier en daar plannen met de afstanden. Voor de kust van Venetie op het eiland Lido zit een leuke camping en Agriturismo La Buona terra is ook een aanrader.
Succes