Geweldig item! Mijn fiets staat buiten. In je tent, kom nou! Ik praat (soms) wel tegen m'n fiets maar ik ga er niet mee slapen.
Buiten dus en dan een vislijntje van de fiets aan je grote teen! Of Lock-Alarm, zie site, prima. M'n maatje z'n 2e hands KOGA werd ondanks 2 zware kettingsloten aan de boom op C. Stogi, hek, enorme verlichting èn Security! Gdansk tòch gejat. Sloten vonden we ook niet meer terug. Mijn SANTOS stond gewoon zonder slot, mooie avond gehad!!!, tegen andere boom. Je moet het juiste merk maar hebben.

Vaude tassen, Roadmaster, met regenhoes, kleppen, vakjes etc. Je kan er nog eens wat apart houden en instoppen. Die rolsluitingen vind ik niks. Alleen de stuurtas Vaude Aqua is waterdicht. Alles is persoonlijk!

Regenhoesje over je zadel, bij Brooks kan ik het me voorstellen, bij mij hangt er dan een onderbroek over, of m'n handdoek, om te drogen. Ja en dan regent t? Heb je een natte broek-doek. Is te overkomen, behalve als het 3 weken regent. Komt bijna nooit voor en dan is er ergens wel weer een leuke frituur (Ardennen) of restaurant met verwarming (Elzas) etc waar je de boel dan toch mom droog krijgt.

Samenvattend, want ik word wat wijdlopig, let op gewicht, prijs (koop geen dure tentjes van € 400 of zo) en vooral handigheid! Maar al doende / fietsende leert men! Dus er op uit.