Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Den Bosch nummer 12: zondag 22 maart om 11:00 uur - Forum Wereldfietser

Rondje Den Bosch nummer 12: zondag 22 maart om 11:00 uur

Vooraankondiging, verdere informatie volgt! Wellicht kunnen we het rondje van 22 februari nogmaals rijden, toen was het niet erg druk en dat is nog een understatement.
Bert van Sprang schreef:Vooraankondiging, verdere informatie volgt! Wellicht kunnen we het rondje van 22 februari nogmaals rijden, toen was het niet erg druk en dat is nog een understatement.
Kasia en ik willen graag een route maken voor de 22e. Als jij er, met je uitgebreide kennis van paden en wegen in de omgeving, vooraf naar wilt kijken wordt het vast een goed- en leuk rondje. Dan bewaren we het bijna ongebruikte rondje van vorige keer voor een later tijdstip. Goed plan?

Frank
Goed plan!
Hoi hoi dag allemaal,

22 Maart ben ik van de partij.

Groetjes,
Raoul
Bijgaand de route, ca 74 Km met hier en daar een stukje bospad. Wordt het te zacht dan gaan we terug naar de verharde weg.
Start om 11 uur onder de klok op het Stationsplein.

Tot zondag, Frank
Als je op de onderstaande link drukt kun je de track zien en downloaden.

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=khsxbzcvconuovdw

Frank, bedankt voor de mooie route maar hou er rekening mee dat voor de gemiddelde gps-gebruiker een datasheet niet zo makkelijk is om te zetten naar een bruikbare gpx-file.
Dank je wel Henk.
Ik zal het er voortaan weer bij schrijven: ALT + Linker Muis Knop = Download

Frank
Dames en Heren,

Een schoonmaak beurt laat soms vervelende dingen zien. Zo ook nu bij mij op 7 plaatsen in het achterwiel een leuk scheurtje. Ik wil het risico niet nemen dat ik tijdens deze toch ergens kom te staan.

Daardoor kan ik er helaas niet bij zijn. :cry: :cry: :cry:

Gelukkig valt het achterwiel onder fabrieksgarantie. :D

Afbeelding

Ik wens jullie een geweldige tocht toe.

Gr,
Raoul
Da's jammer Raoul, net nu het zo'n lekkere fietsdag lijkt te worden.

Frank
Ik kan morgen, helaas, ook niet mee.

Henk
Na twee afmeldingen dan nog een last-minute aanmelding.

Ik ben er zometeen ook bij.

Gerben.