Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste lange fietsreis: Den - Haag / Rome - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Eerste lange fietsreis: Den - Haag / Rome

Haha Anja dat is inderdaad nog veel "erger" :wink: Wat fijn dat je zo veel tijd had voor je reis, dat lijkt mij inderdaad de ultieme vrijheid.
Wat ik me afvraag bij het lezen van jou reactie: ben je 7 weken solo gegaan? Beviel dat niet? (omdat je nu twijfelt of je alleen of in een groep gaat. Ik zelf heb weinig vergelijkingsmateriaal; 10 dagen alleen met internet ter beschikking voelde geen seconde als alleen,maar 7 weken is wel n heel stuk langer..)
Ook jij veel plezier met plannen en succes op je volgende trip!

@Roomijsje sorry voor het spammen van je topic :wink:
ik stuur je een pb, cosnemo, dan gaan we niet verder off topic.
anja
Haha sorry voor de late reactie, de vraag is een beetje aan me voorbij gegaan.

Anywayzzz, ik ben thuis al geen koker, nooit geweest. Als ik om 0700 in de ochtend met de fiets vertrek vanuit huis en veelal pas rond 1900 of later thuis ben uit mijn werk dan ontbreekt vaak de puf om nog uitgebreid te gaan koken. Eet dus veel kant en klaarmeuk, afhaalrotzooi, potgroenten, bliksoepen of eet gewoon ergens mee. Gezond? Waarschjnlijk niet. Is één van die levensgewoonten die ik graag zou aanpassen maar das makkelijker gezegd dan gedaan.

Op reis was dat niet heel anders en betekende dat vooral veel Pizza Quatro Stagione :D Misschien is dat ook wel de reden dat ik in mijn blog maar heel erg weinig over mijn maaltijden schrijf want zo spannend vond ik dat allemaal niet. En voor dergelijke simpele maaltijden hoefde ik nooit ver te zoeken en kon ik meestalgewoon op de camping terrecht. Heb op mijn rustdagen wel een paar keer vlees en groenten warm gemaakt op zo'n weggooi bbq, maar of je dat nou koken mag noemen?

Voor wat betreft de volgende reis: ook ik moet nog maar zien dat ik volgend jaar weer een maand of langer aaneengesloten vrij kan krijgen. En inderdaad, tussen Noordkaap en Santiago lijkt me een wereld van verschil te zitten. Eenzaamheid vs gezelligheid. Natuur vs cultuur. Temperatuurverschillen. Wisselkoersen. Genoeg om nog in overweging te nemen.

En aangezien het blog van de Romereis zo goed ontvangen is moet ik inderdaad ook maar eens serieus overwegen om voor de volgende reis nog zo'n blog bij te houden.