Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nieuwe fiets - Forum Wereldfietser

nieuwe fiets

Beste mensen

Ik ga misschien dinsdag een nieuwe fiets kopen.

Ik kwam de fiets tegen op marktplaats. Het is een fietsenzaak in Rijssel.

Het is een multicycle extreme. Overjarig model. volgens mij dezelfde als Mirjam Wouters mee door de wereld fiets.

spacificaties:

alu frame 7005 57 cm, magura hs33 remmen, rohlofnaaf 48 spaken, multicycle industrie gelagerde voornaaf 48 gaats, exal velgen, tubus voor en achter drager met voor standaard.

afgeprijsd van euro 2999 voor 1995 euro. De man komt de fiets dinsdag bij mij thuis brengen, hij moest toch in Den Haag zijn. Heb wel verteld dat ik proef wil rijden en dat het niet betekend dat ik ook de fiets koop.

zijn er misschien mensen die ervaring hebben met de fiets. Fietst altijd op staal, alu zal wel even wennen zijn.

https://link.marktplaats.nl/a1155902327
beste supermario,
ik heb geen ervaring met Multicycle, maar wel ' enkele open deuren' voor je :) :
- hang er alsjeblieft wat tassen met gewicht aan tijdens je proefrit want zo ga je 'm gebruiken
- kijk hoe je qua stuur(pen)hoogte uitkomt want dat is anders dan bij je huidige fiets
- voel hoe de stijfheid is of hoe de fiets 'werkt'/reageert als je een slinger aan het stuur geeft of een rechts stukje over een ril of randje tegels rijdt (gezien de vorm van de bovenbuis. het frame zal goed zijn, maar toch)
veel plezier ! groet! hoogframe
Ziet er goed uit voor dat geld!
De fiets is wel over over overjarig.
Gezien de gemonteerde rohloff draaischakelaar is de fiets minimaal 4 jaar “oud”

Op internet lees je vaak de negatieve reviews en niet de positieve over verkopers.
Toch kun je de negatieve reviews niet negeren.....
https://www.yelloyello.com/places/hazel ... rs-rijssen

Ik heb zelf wel ervaring met MC, heb zelf een stadsfiets met alfine 8.