Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koken op vuur - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Koken op vuur

Ik fiets zaterdag mee vanaf de Euromast. :)

Gr Bas
Imeere schreef:Waar zijn die stoere mannen gebleven? Zoals het er nu naar uitziet wordt het een dames onderonsje. Ook geen probleem natuurlijk maar heren zijn ook welkom!
hè, Er is vuur, dan moet er ook wijn zijn dus dan schuiven wij natuurlijk aan. Zal waarschijnlijk zaterdag worden. Koken op vuur? Weer varken aan het spit:)
Fietsen jij en Lisette nog mee vanuit Rotterdam, Marco?
Net onder de douche vandaan, terug van een fantastisch -koken op vuur- weekend.
Doodmoe maar met een smile. Inge bedankt voor de organisatie. En alle deelnemers bedankt voor de gezelligheid tot in de kleine uurtjes. Oude vrienden gezien en nieuwe leuke mensen leren kennen. We zijn erg benieuwd naar de foto's!

Douwe en Blanche
Marco Meijerink schreef:
Imeere schreef:Waar zijn die stoere mannen gebleven? Zoals het er nu naar uitziet wordt het een dames onderonsje. Ook geen probleem natuurlijk maar heren zijn ook welkom!
hè, Er is vuur, dan moet er ook wijn zijn
En als iedereen dan de kurketrekker vergeten is:

Goed gekookt
Goed gegeten
Goed gedronken
Goed gefietst
Goed gelachen &
Goed gezelschap!

Nu weer thuis!

Inge, bedankt voor de inkoop en alle lekkere en bijzondere gerechten! Dit smaakt naar meer!

ps. maar volgende keer toch maar een potje geroosterde paprika's ;-)
En we zijn ook weer thuis... Oef!

Inge: 't was superlekker en heel erg leuk om te doen!
Suzanne: bedankt voor de slaapplek en sorry voor de verstoorde nachtrust ;-)
Al de rest: merci, 't was weer erg gezellig!

Groetjes,

An
't was weer top.....heerlijk ongedwongen....thanks...
Weer thuis van een geslaagd weekend. Mooie routes (bedankt Suus en Blanche), geweldig eten (bedankt Inge) en het weer werkte ook mee.

Hier wat foto's http://picasaweb.google.nl/115985578680 ... okenOpVuur

Groetjes,
Fred
Mooie foto's, ik heb weer wat gemist...

John.
Hoi,

Ik heb mijn fotootjes geladen op http://picasaweb.google.com/11817852815 ... okenopvuur#
Tot de volgende keer.

Groet, Bart


Afbeelding
Bedankt voor alle complimenten! Ik doe het erg graag en mijn omgeving zit al vol dus een paar leuke hongerige fietsende vrijwilligers om mijn eten op te eten is (mede voor hen) heel erg fijn :lol: Volgend jaar weer en dan maken we nog meer vissen met mooie oogjes in krant!

Inge
Hoi,

ik heb ook nog wat foto's van afgelopen weekend op de onderstaande link gezet.



koken op vuur


Gr Bas
en nog meer foto's van een erg leuk weekend!