Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Buitenlandtocht 2012 - Canada - Forum Wereldfietser

Buitenlandtocht 2012 - Canada

Voor degenen die er niet bij waren: hierbij een paar foto's van een soms natte maar desondanks bijzonder geslaagde tocht: http://bit.ly/OejUys
Heel mooi! Ik wil weer terug naar Canada! Je kan wel merken dat er in juni nog aanzienlijk meer sneeuw ligt dan toen ik er in juli/aug was.
Ik was er ook bij, net als 13 andere Wereldfietsers. Ja, wat een geluksvogels !!
Inderdaad kan je heel mooie plaatjes schieten in Canada. Ik vraag me echter af of het de ideale fietsbestemming is, het is allemaal onwezenlijk groot daar, lijkt mij meer iets om met de camper doorheen te reizen.
Ziet er heel fraai uit daar! Wel vnl. grote wegen of zijn er ook wat kleinere wegen?
@Jim: Die grootsheid is inderdaad te zien op deze mooie foto's.
Wanneerje behoefte hebt aan evaluatieformuliertje voor de groep ove wel/niet geschikt als fietsland kan ik je wel helpen :D
Hoe is het eigenlijk met Joris? Zijn grote wens was immers wonen in Canada!
We hebben Joris niet kunnen spreken, hij heeft helaas wegens persoonlijke omstandigheden verstek moeten laten gaan.
Jim kan je hier meer over vertellen.
Onze fietstocht in Canada, vanuit Calgary de Rocky Mountains in, was indrukwekkend en zeer geslaagd. Een prachtige tocht in een overweldigend groots landschap, eigenlijk te groot voor fietsers, meer iets om met een camper doorheen te reizen.
Jammer genoeg hadden we niet zulk mooi weer, gelukkig de laatste 3 dagen nog wel kunnen afsluiten met een stralend zonnetje.
Een bloemlezing van de mooiste foto's kan je hier vinden, met dank aan de fotografen Idde, Harrie, Johnny, Oscar, Rob en Sien:
foto's Canada

Afbeelding
Ik heb nog even wat Canada-foto's aan elkaar geplakt tot een filmpje:

Bron
Prachtige impressie!
Mooi! Wij fietsten er ook afgelopen zomer, heerlijk om het zo weer eens terug te zien door een andere lens.

Gijs
Rob de Waal schreef:Ik heb nog even wat Canada-foto's aan elkaar geplakt tot een filmpje:
Leuk gedaan hoor Rob. Bedankt voor het delen. Geeft een mooi beeld van de reis.