Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekeind 26-27-28 September - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekeind 26-27-28 September

Halo,

Ik sluit me aan bij Lars' idee trektocht dus

groet wim

Even voor de WF leek:
Wat is eigenlijk het idee achter een najaarsweekend? Gewoon een rondje (of een acht) fietsen? Of is het gekoppeld aan een bepaalde (niet-fiets)activiteit? Of...

Hoi Willem,

Vroeger heette het ook de ' Najaarstrektocht '
Toen had je eerst het nazomerweekend, ergens in augustus, standplaats kamperen en daarna de najaarstrektocht, rondtrekken dus, ergens in september.

Vandaar misschien de verwarring ?

Ik hoop nog steeds dat we ook nu rondtrekken en fijn van alle poespas met tentje opbreken en opzetten mogen genieten ;-)

Mooie plannen,

Ik wil best mee, maar dan wel als trekker!
Een standplaats is een stuk minder avontuurlijk!

John.

Als we een trektocht maken ga ik ook mee.
Hetty: wanneer kan je hier iets concreets over melden?
jim

Beste mensen,

Zie het titelstuk voor de laatste actuele informatie.

Groet Hetty

Hoi Hetty,
Bedankt voor de laatste info. Ik ga toch mee,
jim

Zie jullie vrijdag 26 september. :!:

Welke route :?:

Die met appeltaart en koffie :D


Groet

Jans
Hoi,
ik ga ook mee, kom vrijdagmiddag en moet helaas zaterdag eind vd middag alweer weg. Nu nog duimen voor mooi weer! :lol:

Suzanne

Bedankt voor de organisatie maar... geen trektocht?
Jammer, dan ben ik er, denk ik, niet bij.

Kan natuurlijk 's ochtends mijn tent inpakken
en 's avonds op de zelfde plek weer opzetten...

Misschien zelf nog een kort rondje Veluwe of Twente trappen...

Maarten

Hallo allemaal.

Ik ben erbij.



Groeten

Ger

Hi Hetty,

Ik ga ook graag mee!


Marianne

lars de wit schreef:Hoi Willem,

Vroeger heette het ook de ' Najaarstrektocht '
Toen had je eerst het nazomerweekend, ergens in augustus, standplaats kamperen en daarna de najaarstrektocht, rondtrekken dus, ergens in september.

Vandaar misschien de verwarring ?
Vroeger had je het voorjaarskampeerweekend (in mei) en het najaarskampeerweekend. Dat was altijd in september. Vanwege de grotere kans op herfstweer in september is dat op een gegeven moment (in 2000 of 2001) verschoven naar eind augustus. Maar nu komt er gewoon een tweede weekend, wel in september.

Als het niet hoost van de regen ga ik ook mee ... dit wordt dan mijn eerste wereldfietserweekend ... ben 5 min. geleden ook maar eens lid van de vereniging geworden :D

Oh ja ik woon in Utrecht ... kan ik me aansluiten bij een groepje dat er ook naartoe fietst?

Welkom Pieter!

De voorspelling is .....droog!!

http://www.buienradar.nl/weersverwachti ... &lon=51.45

Hoi Hetty,

Nou zet mij ook maar op de lijst. Programma ziet er goed uit .... Als het toch slecht weer wordt kunnen we toch gewoon met z'n allen bij Jans in de tent kruipen .... plek zat :D (grapje Jans :wink: )

Wouter

Als het toch slecht weer wordt kunnen we toch gewoon met z'n allen bij Jans in de tent kruipen .... plek zat (grapje Jans )
Mis poes Wouter :!:

Ik kom niet met mijn circustent, maar met mijn Duolite Tourer van Terra Nova/Wild Country.

(wat nog veel erger is....ik kom met de auto, mijn pas aangeschafte campertje :oops: , maar ik ben solidair en slaap gewoon in mijn tentje :!: )

Ik hoop alleen dat ik geen problemen krijg met het fietsen, want er zijn voortekenen van een probleem met de meniscus in mijn rechterknie. Links heb ik dit een aantal jaren geleden gehad, dus ik weet vrij zeker dat dit nu ook weer de meniscus is. Ik hoop dat ik het red :!:

Tot volgende week vrijdag.

Groet

Jans

@ Jans ...schaam je vooral niet, wij slapen wel in het camperbusje.

@ Lars...waarom fiets je niet vanaf huis naar het najaarsweekend, slaapt dan een nacht op het weekend en fietst weer naar huis. Dan heb je ook een trektocht :idea: En wij hebben een avond Lars erbij :wink:

Blanche schreef:@ Jans ...schaam je vooral niet, wij slapen wel in het camperbusje.
Dag Blanche,

Warm en koud stromend water, luchtverwarming, audio, koelkast, helaas nog geen beeldapparatuur, bed voor 2 , hangmat voor een lichtgewicht................ :roll: wat wil je nog meer :?:

Dit is nu mijn dagelijks vervoermiddel, maar ook mijn kampeermobiel. Fiets achterop en gaan met die banaan.

We praten volgende week wel verder.

groet

Jans

Jans Kinds schreef:Dag Blanche,
Warm en koud stromend water, luchtverwarming, audio, koelkast, helaas nog geen beeldapparatuur, bed voor 2 , hangmat voor een lichtgewicht................ :roll: wat wil je nog meer :?:
Dit is nu mijn dagelijks vervoermiddel, maar ook mijn kampeermobiel. Fiets achterop en gaan met die banaan.
We praten volgende week wel verder.
groet
Jans
Mmmmm, we zijn hier toch bij de Vereniging de Wereldfietser en niet bij de Vereniging Twinny Load?
jim