Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Poging twee, fixie/ singlespeed tochtje - Forum Wereldfietser

Poging twee, fixie/ singlespeed tochtje

fixie/ singlespeed tochtje voor/ met de wereldfietser.

Er zijn binnen de wereldfietser een aantal mensen die ook op een singlespeed/ fixie rondcrossen en nu is/ was het idee ontstaan om een thema weekeind rond deze velokes te organiseren.

Afbeelding

Nu heb ik reeds een aardige route inelkaar geklikt en is het dus een kwestie van het afstemmen met evt deelnemers en kijken wie er wanneer kan.

Het idee is om dit weekeindje van zondag op Maandag te houden, dan kan ik en een aantal andere mensen die normaliter ook op zaterdag werken ook mee. De data waar ik nu naar zit te kijken zijn het weekeind voor pasen (28 op 29 maart) of het weekeind erna (11-12 april). De route zal gaan vanuit Tilburg naar Bergen op Zoom, omdat dit een stukje is waar ik een aantal leuke routes weet en ik evt wat kan regelen kwa overnachting en omdat de mensen die evt op zondag of maandag vroeg terug willen dit het gemakkelijkst doen via de NS in BoZ vanwaar je redelijk wat aansluiting hebt met de rampstad.

De route gaat voor het grootste deel door de bossen onder Tilburg via de grens naar BoZ en het plan is om ergens op een terreintje buiten af wat te gaan kamperen etc. Er is plek om te tarpen/ hangmatten als je zou willen en ik probeer het geregeld te krijgen dat we ook in de kampvuurkuil en evt het troephuis zoudne kunnen. Route was iets tussen de 80 en 90 km dus das wel relaxed. Voor maandag moet ik dan nog wat verzinnen, maar dat zal ook wel lukken, anders plannen we dan iets leuks.

Dus wie heeft er zin om met zijn/haar fixie/ singlespeed oid lekker een stukje te gaan fietsen over het kempisch plateau naar de brabantse wal?

Afbeelding

Dus wie gaat er mee?

Laat het snel weten, dan ga ik de lokatie wat vaster regelen.

Bas
B@se schreef:
Afbeelding

Dus wie gaat er mee?
Leuk idee als de agenda het toelaat, maar die Giant gaat zeker niet mee ;)
Als het 28-29 maart wordt, dan ben ik erbij.

Marco
Leuk idee! Misschien nog maar een keer deze zomer. Ik ben eind maart weer onderweg in Azië met mijn single speed.

www.osmosno.wordpresss.com
Ok,

ons idee is idd om in eerste instantie het laatste weekeind van deze maand op pad te gaan, dus de 28ste op de 29ste.

Maar er zijn vast meer mensen die op een "vreemde" fiets rondrijden, dus ik hoop eigenlijk dat er misschien wat meer mensen mee willen rijden.

Ik ga zowiezo even wat regelen kwa terrein en evt stookvergunning etc. dat komt wel goed, hoop alleen dat we dan een beetje aardig weer hebben.

Bas
Lads,

de 28ste op de 29ste zal het gaan worden.

Momenteel zijn de route en de lokatie reeds geregeld en wacht ik eigenlijk nog in spanning af wie er allemaal nog meer mee zouden willen gaan... dus meld je aan!!! zou ik zeggen.

:roll: 8) ik lees het wel.

Bas
Ik zal er oudehollandsch helaasch niet bij zijn...
Andere plannen voor het weekend dus helaas pindakaas met extra stukjes noot.

Groeten,

Martijn
B@se schreef:Lads,

de 28ste op de 29ste zal het gaan worden.
I'm out
Jammer dat ik een 14x adjustable fixie heb, mag ik niet mee. Ondertussen heb ik 5 fietsen in de scheur dus eentje de bij kopen(na mijn nieuwe dan) zit er niet in :cry:

Volgende keer beter.
Kom kom Shane,
Je kunt vast wel, zoals ik, een oude mountainbike ombouwen ofzo. Alleen zit ik nog met 10 tandwielen i.p.v. 2... :?

Misschien kom ik de zondag nog wel even langs (scouting bij De Heide?) op m'n "nieuwe" singlespeed, maar ik móét om half 9 terug thuis zijn om de andere opnamegroep van Wipeout te zien.. :D
m-gineering schreef: I'm out
Hmm, das weer jammer...

Maar zijn er nog andere gegadigden die mee willen rijden?? (al dan niet met één verzet?)

@ RJ, rijd jij mee vanuit Tilburg terug?

Bas
Ik rijd uit chagerijnigheidsoverwegingen ( :D ) niet mee vanaf Tilburg, tevens is mijn singlespeed nog niet echt hufterproof. Dus kans op pech is wel redelijk groot. Wel kom ik eind van de middag even langs voor de gezelligheid. ;)
Een korte impressie van het erg geslaagde singlespeed/fixie weekeindje.

Mocht de camera niet meenemen dus wat crappie fotokes gemaakt met de telefoon...

Maar het weer zat redelijk mee, alleen de eerste dag de ganse rit wind tegen... en ja er was geen terugschakelen bij. 'S avonds lekker ge bbq-et met nog een aantal gezellige mensen erbij, en daarna de hangmat in voor de nodige uurtjes slaap.

Moet zeggen dat deze formule erg geslaagd is en dus naar meer smaakt, misschien meer leuke ideeën voor een dergelijk weekeind?

Afbeelding Klik

Bas