Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aanschaf Stevens Gran Turismo - Forum Wereldfietser

Aanschaf Stevens Gran Turismo

Ik heb besloten dat ik voor dagtochten met onze dochter in de kar de Stevens Gran Turismo aan ga schaffen.
Nu vind ik op de Stevens website een dealerlijst, klik.

Heeft iemand goede (of juist minder goede) ervaringen met één van deze zaken? Welke dealer kunnen jullie aanbevelen?

Robin
ligt eraan waar je vandaan komt?
Het is leuk als het in de buurt is (Putten), maar ik rij liever (éénmalig) 100km voor een goede/prettige zaak dan dat ik een mindere zaak in de buurt heb. Onderhoud doe ik zelf dus hiervoor hoeft de zaak ook niet om de hoek te zitten.
rve schreef:Het is leuk als het in de buurt is (Putten), maar ik rij liever (éénmalig) 100km voor een goede/prettige zaak dan dat ik een mindere zaak in de buurt heb. Onderhoud doe ik zelf dus hiervoor hoeft de zaak ook niet om de hoek te zitten.
Als je maar eenmalig gaat waarom moet het dan een goede zaak zijn?....
Leon
Goeie keuze!. heb goede ervaring met Stevens.
Van Herwerden in Voorburg vind ik een erg goede dealer. Ze doen er alles aan om te zorgen dat je goed op de fiets komt te zitten.
groeten
Michel
v Hoeijen in Amersfoort is op fietsafstand van Putten
Ik heb ervaring met Re-Cycle (Wageningen), van Hoeijen (Amersfoort) en Cycle Trend (Groningen), over alle drie tevreden.
Bedankt voor de antwoorden, ga dit weekend even kijken.
Persoonlijk vindt ik de gran turismo een beetje rare fiets om mee te toeren met een kind. Is in mijn ogen meer prestatie gericht, maar je zal er wel goed over hebben nagedacht.

Over de vraag zelf ik heb goede ervaringen met Jarno Bakker uit Liessel. Altijd netjes geholpen en veel vakkennis. Daarbij ook nog behoorlijk coulant als er eens iets mis is. (bijvoorbeeld ivm met een garantie geval een rem van een winkelmodel fiets afhalen zodat ik in weekend kon gaan fietsen). Het is wel een kleine zaak en hij heeft niet al te veel op voorraad (maar ja wie zou de gran turismo op voorraad hebben).
(maar ja wie zou de gran turismo op voorraad hebben)
Ik gok er op dat Re-Cycle 'm heeft staan, niet in elke maat, maar je kan ff bellen vooraf.
Vanochtend gebeld met re-cycle en ze hadden hem idd op voorraad. Vanmiddag erheen gereden en meteen spijkers met koppen geslagen: morgen ophalen.