Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eyjafjallajökull - Forum Wereldfietser

Eyjafjallajökull

Hier een site met foto's van de uitbarsting onder de Eyjafjallajökull. Dit is de naam van de gletsjer en niet van de vulkaan zelf.
Ik vind het prachtig mooi, echt puur natuur! En die lucht hier ook zo mooi blauw. 8)

Van mij mag die vulkaan nog wel even zo doorgaan, echter zit mijn collega nu vast op Madeira en moet hij weer nodig aan het werk gaan. :P

http://www.straitstimes.com/STI/STIMEDI ... ip3.ap.jpg
[quote="Leo van Lierop"]Ik vind het prachtig mooi, echt puur natuur! En die lucht hier ook zo mooi blauw. 8)

Van mij mag die vulkaan nog wel even zo doorgaan, echter zit mijn collega nu vast op Madeira en moet hij weer nodig aan het werk gaan. :P

Van mij mag het direct ophouden , had al op Bali moeten zitten maar kom niet weg.. balen :shock: :evil:
Afgezien van al het klein en iets minder klein leed, blijft het een machtig schouwspel!
Maar ik moet toegeven dat ik stiekem wel hoop

- dat ik volgende week naar Zweden kan vliegen
- dat als ik in juli langs de Eyjafjalla fiets er nog iets pruttelt!

Gee
Leo van Lierop schreef:
Van mij mag die vulkaan nog wel even zo doorgaan, echter zit mijn collega nu vast op Madeira en moet hij weer nodig aan het werk gaan. :P
Zelfs de sleutelcursus krijgt al afzeggingen vanwege het ontregelde vliegverkeer!

Het is dan ook behoorlijk rustig in de lucht: http://www.radarvirtuel.com
m-gineering schreef:het ontregelde vliegverkeer!
Gelukkig ben ik geen landschapsfotograaf, want ik neem aan dat die hard aan het werk zijn nu voor het eerst sinds tientallen jaren Oudhollandsche Luchten te fotograferen zijn - zonder dat je de vliegtuigstrepen hoeft te photoshoppen.
Leon
Leon schreef:
m-gineering schreef:het ontregelde vliegverkeer!
Gelukkig ben ik geen landschapsfotograaf, want ik neem aan dat die hard aan het werk zijn nu voor het eerst sinds tientallen jaren Oudhollandsche Luchten te fotograferen zijn - zonder dat je de vliegtuigstrepen hoeft te photoshoppen.
Leon
Is 9/11 al weer zo lang geleden?
Afgelopen zomer was het er nog rustig.
Zicht op de Eyjafjallajökull, op de voorgrond de Krossa rivier. geen aanrader om met de fiets over te steken trouwens, het ging maar net goed
Afbeelding
Indien de foto niet zichtbaar is, klik hier.
File op de berg door kijkers. :D

De link lijkt het niet meer te doen.