Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aangeboden; Boekjes fietsen naar Rome 3 delen (P.Benjaminse) - Forum Wereldfietser

Aangeboden; Boekjes fietsen naar Rome 3 delen (P.Benjaminse)

In zeer goede staat, vorig jaar gebruikt.
Doe maar een bod. Ik heb ze gekocht voor 20 euro per stuk.

hoi

ik wil ze alle drie wel hebben voor 13 e per stuk

groet
joris

hoi Joris,

Ik was even in verwarring, omdat Wil me via een prive bericht heeft benaderd. Hij heeft de helft van de nieuwwaarde geboden. Jij bent de hoogste bieder tot nu toe.
Wat mij betreft is jou prijs akkoord.(39 euro totaal) Misschien moeten we de rest even via een privebericht afhandelen.

groetjes Sabine
Beste Sabine,

Je vroeg aan mij of ik de boekjes voor de door mij geboden prijs wilde hebben. Mijn antwoord was uiteraard ja.( anders doe je geen bod) Er zijn ongeschreven regels voor vraag en aanbod die BOVEN een later hoger bod gaan.

Groetjes,

Wil

hallo Wil,
ik ken die regels niet.
Wat voor mij logisch is, is dat de hoogste bieder ze mag hebben.
Zo werkt het op marktplaats ook.
Bovendien was mij niet duidelijk dat je een bod deed.
Maar ik wil wel sportief blijven, als joris af ziet van zijn bod, mag jij ze voor jouw prijs hebben.
:P
groet,
Sabine

Ik kan hier helemaal niks van volgen!!!!!!!!! Wat gebeurt openbaar en wat gebeurt besloten?
Hallo Allemaal,

Sabine, Bert, voor mij is ook het e.e.a. zeer verrassend verlopen, maar ik heb Tiscali als gratis provider en ik heb sinds kort een abonnement bij Chello. Je kunt alleen privé mail naar elkaar sturen maar ook alléén naar DE SITE of naar DE SITE en privé.
Erg verhelderend vind ik het persoonlijk ook niet, maar in ieder geval toch een poging.
Het allerbelangrijkste is dat "de kou"weer uit de lucht is door de zeer sportieve instelling van Sabine.(Sorry, ik was toch wel een beetje formeel)

Groetjes,

Wil