Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pas op met je telefoon... - Forum Wereldfietser

Pas op met je telefoon...

... of hij valt ten prooi aan een tractor.
Afbeelding

Afgelopen weekend een rondje wezen fietsen. Het werd wat warm, dus de lange broek over m'n fietsbroek uitgetrokken. De telefoon aan m'n broekriem dus even op de fietstas gelegd, en de broek vastgebonden achterop. "Zullen we weer gaan fietsen?"

Een aantal zandpaden, een bakker, en een supermarktje verder bedacht ik me ineens: "zeg, waar is m'n telefoon eigenlijk?"

Terug gefietst, en op het moment dat we het bewuste zandpad weer opdraaien komt er een tractor van de andere kant.
De telefoon hebben we weliswaar teruggevonden, maar de computer wil 'm al meteen herstellen. Ik ben benieuwd hoe bruikbaar 'ie uiteindelijk nog gaat zijn... :roll:
Dat is flink balen zeg. Als je nu voor de gescheiden aanpak gaat, dan zou je een Nokia 3720 kunnen overwegen. Die kan wel tegen een traktor.
Als je toch een nieuwe koop, koop de Nokia 1616. Voor die 35 euro hoef je ook niet meer bang te zijn van tractoren. :D

Standby tijd is 540 uur, dus de lader hoeft ook niet mee.
Da's werkelijk treurig nieuws :cry:

Maar wel het perfecte alibi om de opvolger aan te schaffen, de G4 :wink:
Jarno schreef:Nokia 3720
Ik herinner me dat Ericsson (vóórdat het Sony Ericsson was, ca. 11 jaar terug) ooit een model had met een vinnetje, speciaal om ook extra robuust te zijn. Onze docent buitensport had toen een professioneel model incl. portofoon-functie, met Gore-Tex membraan, en extra robuust. Deze werd toen ook in o.a. havens gebruikt.
Leo van Lierop schreef:Nokia 1616
Ik heb nog een Nokia 1600... :D Hoe lang de standby-tijd in uren is weet ik niet. Maar reken maar dat ik er nu al gauw zo'n 10 dagen mee kan doen (ca. de helft dus).
Kris Kilowatt schreef:de G4
Een G4 in een telefoon zal vast een beest van een processor zijn. Ik denk toch dat ik voor een iPod touch ga (i.c.m. m'n huidige Nokia 1600).

Van een bevriende sales manager bij Vodafone mag ik het niet de 4G noemen, omdat dat zou verwijzen naar een technologie die nog niet bestaat (daarom noem ik 'm altijd 4 gen. :P ).
Robertjan schreef:Ik herinner me dat Ericsson (vóórdat het Sony Ericsson was, ca. 11 jaar terug) ooit een model had met een vinnetje, speciaal om ook extra robuust te zijn.
Ik herinner me nog mobiele telefoons waar die tractor echt wel omheen gereden was ;)
Robertjan schreef:... of hij valt ten prooi aan een tractor.
Afbeelding

Afgelopen weekend een rondje wezen fietsen. Het werd wat warm, dus de lange broek over m'n fietsbroek uitgetrokken. De telefoon aan m'n broekriem dus even op de fietstas gelegd, en de broek vastgebonden achterop. "Zullen we weer gaan fietsen?"

Een aantal zandpaden, een bakker, en een supermarktje verder bedacht ik me ineens: "zeg, waar is m'n telefoon eigenlijk?"

Terug gefietst, en op het moment dat we het bewuste zandpad weer opdraaien komt er een tractor van de andere kant.
De telefoon hebben we weliswaar teruggevonden, maar de computer wil 'm al meteen herstellen. Ik ben benieuwd hoe bruikbaar 'ie uiteindelijk nog gaat zijn... :roll:
Doe mij ook zo'n computer die telefoons in deze staat kan herstellen :D
Softwarematig bedoelde ik uiteraard.

Maar er kwam een foutmelding welke betrekking had op hardware... :| Vraag me af hoe 'ie dáár nu weer bij komt...