Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tips voor mooie route Durban-Swaziland-Mozambique-Zimbabwe - Forum Wereldfietser

Tips voor mooie route Durban-Swaziland-Mozambique-Zimbabwe

Lieve fietsers!

Ik wil graag samen met een vriend van mij in augustus gaan fietsen van Durban (Zuid-Afrika) naar Swaziland, vevolgens door naar Mosambique en door naar Zimbabwe. Ik heb al een aardig route in gedachte, maar vroeg mij af of er mensen zijn die al eerder een deel van deze route hebben gereden en mij misschien een beetje tips kunnen geven.
Ik wil de Pafuri grens oversteken tussen Mosambique en Zimbabwe, maar is niet zeker of dit per fiets kan, omdat het ook aan het Krugerpark is gegrenst.. Iemand ervaring hiermee?

Hoor graag al jullie ervaringen en geweldige verhalen over deze mooie landen!!.

Groeten Yvette
wat wil je weten??
ik ben in 2007 van Dar es Salaam malawi en mozambique in 3 maanden naar Durban gefietst( via Swaziland).


gr bert
Hallo Bert,

Bedankt voor je reactie.
Ik zou graag meer over jou route willen horen. Welke route heb jij genomen en hoe was dit?
Waar heb je overnacht? ik wil namelijk voornamelijk camperen en wild camperen is geen probleem?

Wat heb je gedaan om de Malaria tegen te gaan?

Hoe zit het met drink water en eten in Mozambique en Zimbabwe?

Ik wil de grens oversteken bij pafuri, kan dit? of welke grens ben jij overgegaan?

Ik weet dat je een visa voor swaziland bij de grens kan krijgen, geld dit ook voor Mozambique en Zimbabwe (ik dacht van wel, maar andere zeggen van niet)

nou dit was het wel voor nu..

hoop dat je me kan en wil helpen..

ik heb er erg veel zin in!

groeten Yvette