Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sint Columba fietsroute Schotland - Forum Wereldfietser

Sint Columba fietsroute Schotland

Hoi fietsvrienden,September 2010 ben ik van plan om de sint columba fietsroute in Schotland te gaan rijden ( +- 1500 km ).Bij Atlas en Zanzibar in Gent heb ik het routeboekje besteld, maar nu nog de gps track van deze reis vinden? Wie kan mij helpen.
Met vriendelijke groeten Hans
Ik kan je niet helpen maar het lijkt me een erg mooie route. En omdat je begint en eindigt bij de boot is het gemakkelijk reizen.

Ik zet hem op mijn lijstje en ben ook wel geïnteresseerd in de route. Mocht je track vinden of zelf maken, zou je mij dan ook een kopietje willen sturen?

Bedankt.
Heb deze route enkele jaren geleden gedaan. Zeer de moeite waard.
Vooral de eilanden niet vergeten Arran.
rekening houden met weersomstandigheden (kan snel veranderen).
Als je gaat kamperen, bescherm je dan tegen de midges (kleine steekvliegjes).
veel succes.
Hpe beschermde jij je tegen midgies. Henk?
Hier is de route http://www.fietsrouteplanner.eu/content/view/51/65/
en op de dezelfde website kan je hem onder de routeplanner natekenen en downladen als gps track. Als dat niet lukt; De eerste 3/4 van de route loopt bijna paralles aan het de later verschenen routes van het National Cycle Network, welke bewegwijzerd zijn. U volgt dan de volgende 3 routes: Hadrian Wall, Loch & Glens South en de route Campbeltown to Oban. Deze routes kan je met wat zoeken als track op het internet vinden. Succes!