Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dikke pluim voor Marten - Forum Wereldfietser

Dikke pluim voor Marten

Vandaag las ik twee reacties van Marten Gerritsen. Eén over de niet werkende koplamp van Vincent Schol en één over de kapotte Rohloff schakelbox van Gerrit Holl.

Toen bedacht ik me hoe graag ik de reacties van Marten lees als iemand weer eens een technische vraag stelt. Marten heeft telkens weer het geduld om met een duidelijk antwoord te komen, vaak met een dosis humor.

Zijn antwoorden getuigen van een enorme vakkennis en ze zijn zeer verhelderend en leerzaam. Hij komt niet alleen met technisch correcte antwoorden, hij heeft ook vaak alternatieve of provisorische oplossingen. Zie maar de oplossing voor de Rohloff schakelbox: duidelijk maar vooral ook geruststellend.

Ik wil daarom dit zeggen: Marten, van mij krijg je een dikke (digitale) pluim. Jouw antwoorden zijn voor mij een belangrijke reden om het forum van De Wereldfietser iedere dag met veel plezier te volgen.
Hear hear!! :D

Gee
Mee eens.
Tsja, kan ik me alleen maar bij aansluiten. De meeste mensen (waaronder ikzelf :roll: ) zijn wel goed in het geven van meningen maar soms wil je gewoon kennis en ook daarin is Marten gewoon goed onderlegd.

Ik ben natuurlijk wat bevooroordeeld want hij is ook nog 'mijn' fietsenmaker, letterlijk en figuurlijk :wink:
Ik ben ook altijd er blij met zijn adviezen en antwoorden. Ik zou willen dat ik zo'n fietsenmaker bij mij in de buurt had.
Ook ik lees de stukken van Maarten graag, de humor en vooral het technisch inzicht MAARTEN heel veel dank voor de info die je her en der geeft.

Martin
+1
Second dat.
Ook ik lees de stukken van Marten en Maarten graag.. :D :wink:
Ik lees hem ook graag, heel graag. Hij is ook snel met antwoorden, pijlsnel.

En dan toch nog grappen en grollen. Wat een talent!
Goh leuk!
Op dit forum zou best wel eens wat meer Veer-In-Reet-Geprik mogen voorkomen. Lekkurrrrr! :wink:
Van mij mag Martin er ook een hebben alhoewel ik zijn bijdrage niet echt volg. Zijn droge humor mag ik daarentegen wel.
Blanche schreef:Goh leuk!
Op dit forum zou best wel eens wat meer Veer-In-Reet-Geprik mogen voorkomen. Lekkurrrrr! :wink:
Eentje met lockout?
marsupilami schreef:
Blanche schreef:Goh leuk!
Op dit forum zou best wel eens wat meer Veer-In-Reet-Geprik mogen voorkomen. Lekkurrrrr! :wink:
Eentje met lockout?
Ik snap um niet :oops:
Tja dat komt ervan als je de technische verhalen van Marten niet vaak leest. :lol: :lol:
Een man met veel kennis en vele namen: Marten, Maarten, Martin. Wie volgt?
Martijn?

Voor degene die hem life willen ontmoeten, dat kan ik regelen. :wink:
Dat hij de pijp nog een hele tijd moge houden :wink: .
Ik snap hem nu van die veer en de lock-out (snel he :roll: ) (Nee ik ben niet blond) ....
:lol: :lol: :lol:
+1
YouTube-filmpjes kunnen nu ook gepost worden:


De codering ziet er zo uit:

Code: Selecteer alles

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=XXXXXXXXXXX[/youtube]
[/size] Waarbij XXXXXXXX het ID van het filmpje is. Soms staat er &feature=related achter in de url maar dat moet je verwijderen.
@ Vincent.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Onze eigenste -bicycle-repair-marten is wel al een tijdje stil he? :wink:
Hij is net naar de framebouwers snoepwinkel geweest (zie zijn site), en zit vast nog bij te komen.
W