Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Baltikum per rad : help! - Forum Wereldfietser

Baltikum per rad : help!

Ik kreeg net het bericht van fietsvakantiewinkel dat de fietsgids ' Baltikum per Rad' in herdruk is en pas rond de 17de juli uitkomt.

Wij vertrekken de 2de juli al. :?

Wie heeft dit boekje voor ons te leen/ te koop/ te ruil?
Met wie kan ik een deal sluiten?
Hoor graag van je :D
Hoi Marjan!

Hier kan je het boek per internet kopen en wordt het netjes thuis bezorgd door de post.
Handig die internetwinkeltjes! :wink:

https://www.dezwerver.nl/boeken/fietsgi ... __kettler/

Veel plezier met het boekje, de fietsen, de tent en Wim in de Baltische Staten!
Haha--vertel mij wat--ik bestel vrijwel alles op fietsgebied op internet :wink:
Ik heb al contact gehad met aantal internetwinkels maar overal hetzelfde antwoord; midden juli komt hernieuwde druk uit...

Ik kan deze wellicht nog proberen maar vrees hetzelfde antwoord.
Mits ja, zal ik het laten weten, tot dan hou ik me sterk aanbevolen voor een druk bij iemand op de plank thuis....
bookfinder.com?
Blanche schreef:Hoi Marjan!

Hier kan je het boek per internet kopen en wordt het netjes thuis bezorgd door de post.
Handig die internetwinkeltjes! :wink:

https://www.dezwerver.nl/boeken/fietsgi ... __kettler/

Veel plezier met het boekje, de fietsen, de tent en Wim in de Baltische Staten!

En dit was het antwoord:
Beste Marjan,
Wij hebben dit gidsje helaas ook niet meer op voorraad.
Hopelijk vindt u het ergens anders nog op tijd!

We hebben wel al 3 goede kaarten dus het plezier met tent en Wim zal wel lukken, bedankt voor het meedenken. :D

En aan de lezer die het boekje wel (even) kwijt wil, van harte welkom om te reageren.
Geen handige Internetwinkel, maar wel even voor je in onze boekenkast gekeken.

Ostseekuste Balktikum Bikeline (ISBN978-3-8500-202-8, 2006) hebben wij nog staan. Zodra de nieuwe er (juli) is gaat deze retour naar de uitgever. Dus kom langs zou ik zeggen. De koffie, thee en negerzoenen staan klaar.
De Vakantiefietser schreef:Geen handige Internetwinkel, maar wel even voor je in onze boekenkast gekeken.

Ostseekuste Balktikum Bikeline (ISBN978-3-8500-202-8, 2006) hebben wij nog staan. Zodra de nieuwe er (juli) is gaat deze retour naar de uitgever. Dus kom langs zou ik zeggen. De koffie, thee en negerzoenen staan klaar.
YES!! Eric! You make my day! :D
Leg 'm alsjeblieft apart en ik kom zaterdag naar je toe gefietst.
(kan niet eerder)
Ontzettend fijn! Bedankt!
Tot zaterdag :!: