Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, woensdagavond 7 juli 2010 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, woensdagavond 7 juli 2010

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'. Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en auto-luwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd. Bij grote tempoverschillen splitsen we de groep. Aanmelden vooraf is niet nodig.

Deze avond wordt er gevoetbald; de halve finale. Indien het Nederlandse elftal nog in de race is stopt de caravaan om 20.30 uur op een speciaal adres nabij de Berlagebrug. De liefhebbers kunnen daar onder het genot van een hapje en drankje de wedstrijd volgen. Voor hen die niks met voetbal hebben, wordt de fietstocht vervolgd. Zij zijn tussen 21.00 en 22.00 uur terug bij de Berlagebrug

Noteer alvast de volgende Rondjes in je agenda: 7 juli, 4 augustus, 1 september, 6 oktober, 3 november en 1 december. Tot nu toe waren de weersomstandigheden nog nooit een spelbreker. Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.
Hallo allemaal!

Het lijkt mij erg leuk om een keer mee te fietsen. Hoeveel mensen fietsen er gemiddeld mee en hoe oud zijn deze mensen ongeveer?

Met blije fietsgroet,
Marloes
Ha die Marloes,

Het aantal deelnemers verschilt; 3 tot 20.
De leeftijd varieert van bijna 30 tot 60+.
Het is altijd een gezellige boel. En als Nederland die avond wint zitten we gebeiteld.

Mhg. Koert.
Hallo Koert,

Bedankt voor je reactie. Ik ben er bij! Tot de 7e!

Groetjes,
Marloes
Dag allemaal!

Zoals het nu uitziet kan ik er vanavond helaas niet bij zijn. :(
Koert is momenteel in Suriname dus iemand anders mag de Tom Tom zijn voor de tocht vanavond.

Heel veel plezier en tot de volgende keer!

James
De Carla Carla bracht een groep van 9 personen langs de Amstel naar Oudekerk a/d Amstel. Vervolgens naar Abcoude en langs de Gein richting Diemen en Amsterdam Oost om te eindigen bij Carla en Eric thuis om voetbal te kijken (en taart te eten :D )
Mooie fiets/voetbal avond.
En we hebben onze volgende tegenstander kunnen zien!
Ik vond het erg leuk de 7e! Op 4 augustus ben ik er weer bij! :D