Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bob yak op standaard? - Forum Wereldfietser

bob yak op standaard?

Wie weet of er voor de bob yak een standaard is. We hebben het ooit gezien, maar op onderdelensites nergens te vinden. Zou leuk zijn als de bob rustig kon blijven staan.

x

x
Je kun hem laten rusten op een steen, een trottoirrand of iets dergelijks. Het geheel blijft ook staan als je BoB 'gehoekt' achter je fiets zit, als je begrijpt wat ik bedoel. Met een lege BoB zal dat vermoedelijk niet gaan..
Kortom, ik heb nooit behoefte aan een standaard gehad.
Ik wil op mijn fiets niet eens een standaard. Overigens blijven tweewiel karren vanzelf overeind (ook bij het fietsen).
Wim

x

x
We hebben het opgelost met een standaard van de step: een kickbike. Die zijn los te bestellen en te monteren onder de rand van de bob. We hebben een ligfiets, en dan heb je echt een standaard nodig, zeker als je wat langer je fiets met volle bepakking parkeert. Kickbike lijkt de enige die kleine standaartjes verkoopt. Superoplossing.
Geweldig ding trouwens die bob. Merk er niks van, behalve het gewicht natuurlijk.