Additionally, paste this code immediately after the opening tag: RAI-vereniging, afdeling fietsen, zoekt nieuwe sectretaris - Forum Wereldfietser

RAI-vereniging, afdeling fietsen, zoekt nieuwe sectretaris

Ingezonden mededeling

De RAI-vereniging, afdeling fietsen, is de belangenorganisatie van de Nederlandse fietsen- en accessoires-fabrikanten en de importeurs.

De huidige secretaris (een betaalde functie) gaat per 1 januari met vervroegd pensoen.

Dus is er de volgende vacature:

Secretaris ‘nieuwe stijl’ – RAI Vereniging
gedreven ambassadeur voor ‘afdeling Fietsen’


Belangenbehartiging en collectieve dienstverlening voor brede schakering van ondernemingen in de mobiliteitsbranche. Maatschappelijke impact, met duurzame mobiliteit als hoofdthema.

RAI, de Rijwiel & Automobiel Industrie. De brancheorganisatie voor de mobiliteitssector. Een begrip, al 117 jaar. De organisatie kent 5 secretariaten voor de aangesloten afdelingen. Gezocht wordt de secretaris voor de afdeling Fietsen, de ‘oeractiviteit’ binnen RAI Vereniging. Gezonde en sterk groeiende bedrijfstak. De afdeling heeft circa 40 leden, fietsfabrikanten en toeleveranciers. Grote diversiteit aan stakeholders, belangen, culturen. Secretaris is de verbindende factor. Veelzijdige taak: promotie van fietsindustrie en belangen van fietsers. Platformfunctie, coalitievorming en lobby. Publiciteit, pers- en mediacontacten. Organiseren van congressen/events, waaronder Innovatieprijs en verkiezing Fiets van het Jaar. Mobiele functie, ook internationale aspecten. Prachtfunctie voor bevlogen ‘fietser’. Enthousiaste trendwatcher die het gezicht van de branche kan zijn. Natuurlijk netwerker, kan de verschillende werelden overbruggen. Scherp op samenwerking en relaties. Innovatief en creatief, zet zaken in beweging. Maatschappelijk engagement. Vlotte pen. Academisch niveau, circa 10 jaar werkervaring.
_____________________________________________

Voor meer informatie over deze vacature en andere carrièremogelijkheden binnen RAI Vereniging kunt u contact opnemen met mevrouw Nel Hofstee, directiesecretaresse (tel. 020 504 4902) U kunt uw sollicitatie ook via e-mail verzenden n.hofstee@raivereniging.nl
Het reageren op de vacature gaat overigens via een "executive search bureau" genaamd Ebbinge te Amsterdam.
De contactpersonen aldaar zijn Bob de Groot en Nicolet Latunij. Het telefoonnummer daarvan is 020-57 25 764.
Leuke baan toch voor de wat commercielere types onder ons? Je zit als een spin in het web.
Wim
"4 dagen per week is waarschijnlijk ook wel bespreekbaar," aldus de directiesecretaresse. Ik had het graag naast m'n studie gedaan... :roll:
Robertjan schreef:Het reageren op de vacature gaat overigens via een "executive search bureau" genaamd Ebbinge te Amsterdam.
Nou, dat zegt wel wat over het salaris, want dat bureautje is niet bepaald het minste. (bekend van paginagrote advertenties, als ik het me goed herinner uit de tijd dat ik de Intermediair nog gratis kreeg :roll: )
Ze hebben er schijnbaar een boel geld voor over om iemand te vinden.
Leon