Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen met Pasen - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Fietsen met Pasen

Ik wilde wat plaatjes van het weersvooruitzicht tonen, maar er gaat iets fout blijkbaar.
Afbeelding

Voor zover de weersverwachting er nu uit ziet, kunnen we de volgende route zoveel mogelijk met wind mee volgen.
Zaterdag bij Amerongen de pont over. Door de Betuwe naar het pontje bij Tiel of naar de Prins Willem Alexanderbrug. De Waal over. Langs de Waaldijk aanhaken op de LF 12, bij Den Bosch overstappen op de LF 7. In Oisterwijk is een NIVON-natuurkampeerterrein.
Zondag van Oisterwijk naar de LF 13. We volgen de LF 13 naar Roosendaal . In Hoeven en Oud-Gastel zijn boerencampings met ook slecht weer accommodatie.
Maandag nemen we verder de LF 13 naar Vlissingen. Daar nemen we de trein terug naar huis.
Graag reacties op dit voorstel.

We zullen zien wat de weergoden voor ons in petto hebben!
Soms komt een voorspelling niet helemaal over één met de werkelijkheid.

Groeten, John.

Dat zou ik een mooi en gunstig rondje vinden. De maandag fiets ik misschien denk ik dan wel al richting huis.

Alternatief rondje wat ik in gedachten had, als ik zo vrij mag zijn een voorstel te doen :

Vanaf Amerongen richting Harderwijk/Nunspeet/Wezep, langs de IJssel naar Deventer en terug richting Amerongen onder Apeldoorn door.

van Amerongen naar Deventer is het omgekeerde van wind mee, namelijk wind tegen!

Hi Bert,
Ik denk dat jou voorstel een goede is, tenminste als de wind die kant op wijst!
Rena

Hi Roald,
Deventer is ook leuk hoor....... we zullen zien hoe de wind staat!!!!
Rena :wink:

Hi Bert,

Ik vind jou voorstel uitstekend hoor. :D

Roald
hoi ik ben nieuw hier en nog geen lid maar kan ik nog mee??

ik was van plan om in mijn 1tje rond het ijsselmeer te fiesten als voordbereiding voor marokko, maar dit lijkt me toch gezelliger.

als het kan ben ik er morgenavond.
ik lees het wel
lennart schreef:hoi ik ben nieuw hier en nog geen lid maar kan ik nog mee??
Hoi,
Er zijn vast wat bestuursleden die je ter plekke lid zullen maken :D
Tuurlijk kun je mee.
Groetjes,
Leon (die mogelijk zaterdagochtend aankomt - hekel aan tent in donker opzetten)

dan tot vanavond/morgenochtend

Jammer, maar aan alles komt een eind.

Terwijl er ergens in de Betuwe een groepje wereldfietsers een wereldavond hebben bereid ik me voor op een nachtje nachtdienst.

Drie dagen fietsen met de fantastische club van de wereldfietser. Ooijevaars, oude boertjes, pannekoeken, meewind, zonneschijn en gezelligheid. Zomaar wat ingredienten van een geslaagd weekend.

Jammer dat ik eerder moest afhaken.

John.

Hoi allemaal,

Ik heb zelf nog samen met vriendin 0twee dagen extra gekampeerd in Amerongen. Het was leuk jullie weer te zien en ik heb ervan genoten. Tot een volgende keer.

Rutger

hoi de laatste camping is niet de plek van nederland waar je geweest moet zijn in de leven
aan de a2 (bij beeds met grote anwb vlaggen en een bingo avond :-)

verder wasw het fietsen erg fijn de amsterdammers zijn er gekomen. dnekik ik heb ze 15 km voor amsterdam verlaten. na het verlaten nog 2 uurtjes tegen de wind in en 40 km weggetrapt. de regen maakte het niet fijner ,. maar gelukikig hield het weer op.

de rotterdammers en de brabarders weet ik het niet, maar ik denk het wel.

ik vond het gezellig tot een volgensdde keer errgens ;-)

Hallo allemaal,

Om kwart over 5 stak ik deze paasmaandag thuis de sleutel weer in het slot. Het einde van een goede start van het fietsseizoen. Terwijl ik nog niet eens officieel lid was, (ben ik wel werelds genoeg? :D) heb ik keigoed weekend gehad. Ik heb de smaak te pakken, dit smaakt naar meer.

Roald

Hoi,
Ook ik ben goed thuis aangekomen. Het was een prachtig en afwisselend weekend met een erg leuke groep!
Een impressie zie je op http://www.leonpoels.nl/fietsen/paastrektocht en een foto van het avondje in de boerenschuur op http://www.leonpoels.nl/fietsen/paastre ... schuur.jpg (gebruik de schuifbalk)
Groetjes en tot de volgende keer,
Leon :D

Hoi Leon,

Leuke foto's!
Die laatste in de boerenschuur is met een stitch programma gedaan?
Ik heb zelf bij het kasteel van Amerongen drie foto's aan elkaar genaaid, heel tevreden met het resultaat. Helaas was de hemel niet blauw.

Groeten, John.

johntelleman schreef:Die laatste in de boerenschuur is met een stitch programma gedaan? Ik heb zelf bij het kasteel van Amerongen drie foto's aan elkaar genaaid, heel tevreden met het resultaat. Helaas was de hemel niet blauw.
Hoi John,
Nee, de diverse stichprogramma's die ik tot nu toe gezien heb leggen het nog altijd fors af bij het handwerk met de muis. In PaintShop Pro: canvas vergroten, kloonstempel op zacht om de overgangen te maken en kloonstempel op hard voor de grote stukken. De overgangen maak je natuurlijk op de plekken waar het geen kwaad kan zoals gordijnen en pilaren.
In dit geval waren het 4 foto's, waarvan de laatste speciaal voor Sjonnie :D
Ben benieuwd naar jouw en andere foto's.
Groetjes, Leon

De Paastrektocht heeft ervoor gezorgd dat ik de eerste 300 fiets kilometers van het jaar erop heb zitten en het smaakt naar meer!!

Gudy, John, Miky, Harm, Lars, Jim, Bert, Leon, Lennard, Roald, Rutger en Wilbert bedankt!!!!

Groet,
Rena :wink:

Ha die Rena!
Wat een goed idee van jou zeg, deze tocht. Met een flexibele instelling op pad. Je doel bijstellen onderweg. De teleurstelling van een kleine camping op een prachtige plek aan het water die nog gesloten bleek. Vervolgens nog even een pittig klimmetje en uiteindelijk een heerlijke boerencamping. Lang leve de boerencampings, vooral die campings die een deel van de voormalige stal inrichten als dagverblijf met van die ouderwetse bankstellen waar je 's avonds in wegzakt voor een sfeervolle apres-fiets.
Ik hoop dat Leon voor de Hemelvaarttrektocht in Noord-Limburg ook een paar leuke campings weet te vinden.
Wie maakt een bestand van dit soort campings die ideaal zijn voor koude en nog donkere avonden tijdens het voorjaar?