Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gooische Vrouwen (Women Only) 10-12 september - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Gooische Vrouwen (Women Only) 10-12 september

johntelleman schreef:Is er tijdens dit weekend ook een Tupperware avond?
Atijd handig om je fietskook uitrusting nog kompleter te maken!
John.
Ik hoop voor jou John dat je heel erg hard kunt lopen, als je dit soort opmerkingen maakt in de nabijheid van de dames. Uit ervaring weet ik dat Tupperware hard kan aankomen ;-)


Nico
dat je heel erg hard kunt lopen
Of misschien beter: heel hard kunt fietsen :lol:

Hmm...tupperware en kampvuur gaat niet zo goed samen....
En hier de GPS-track:
http://www.bikemap.net/route/682923
Nou dames, volgens mij wordt het weer ook wel weer redelijk komend weekend. :P Nu even een paar slechte dagen en binnenzitten... :shock:

Maar dan kan er weer vrolijk worden gefietst door het verrassende gebied van het Gooi. :D

En voor de mannelijke racefietsers (thuisblijvers),....er zijn veel tochten die her en der georganiseerd worden, bijvoorbeeld door de Driebergse Toerclub over de Utrechtse Heuvelrug. 8)

Veel plezier dames!
Dankjewel Fokko! De weersvoorspellingen zien er goed uit. Lekker temperatuurtje.
Mooi infiets-tochtje voor de vakantie de week erop (met iets hogere temperaturen in zuid-Spanje ;-)
Jaja...klinkt goed! Dus jij gaat op tapas trakteren en met castagnettes rond het kampvuur dansen? Maar dat vertel je natuurlijk niet (waar de heren mee kunnen lezen). :wink:

Veel plezier alvast in Spanje en het Gooi :!:
Dames, heel veel plezier! Laat even weten hoe het was, wij zijn erg nieuwsgierig.
En het wordt super fietsweer! Kijk maar:
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... /4058499/5
Inderdaad Superrrr-weer dus meiden snel pakken!
Je kan nog mee!! 8)


Ik wens jullie heel veel plezier!
Ik haak zaterdag aan op het station Hilversum.
Ik ben ook zaterdagmorgen op het station in Hilversum.
Yvonne
Mooi, dan zien we jullie daar!
Zaterdag wordt inderdaad een prachtige dag, zon en 23 graden. Heerlijk fietsweertje.
Heerlijk gefietst!

Afbeelding
Een super weekend met niet alleen zon en regen maar ook beerinneburg, olijven en vooral: fijn gezelschap!! thanx voor het leuke weekend Gooische Vrouwen!