Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentocht 2010 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Huttentocht 2010

Idd, heel veel plezier. Ik zit zelf in een conferentieoord op de Veluwe. Ik zal aan jullie denken.

Nico
De Veluwe heeft zijn mooiste herfst tooi aangetrokken! Het is hier geweldig :lol: Wie het nog niet zeker weet, gaan! :wink:
Update: De IJsselvallei en achterhoek doen niet onder voor de Veluwe :roll:
Eric op de Fiets schreef:De Veluwe heeft zijn mooiste herfst tooi aangetrokken! Het is hier geweldig :lol: Wie het nog niet zeker weet, gaan! :wink:

En het weer is ook prima!
Het gaat pas 'een beetje miezeren' om 17.00 uur op zondag als we terug zijn in Arnhem.
Net even de campingeigenaar gebeld en er is zondag nog een verse afbakbroodjesservice. :wink:

En een uurtje extra naar de wintertijd, moet goedkomen.

tot dan
We zijn met een klein clubje deze keer: 44 deelnemers.
jim dat zecht al genoeg het lijkt een leuke tocht,wand jij organiseert het
hi hi hi
Veel plezier allemaal! :D
Beste mensen,

We zijn weer thuis en de modder is inmiddels van de fietsen afgespoeld.
Het was onze debutantentocht maar we hebben ons uitstekend vermaakt, ondanks het weer wat zich alweer niet aan de voorspelling hield. Waar doen we de moeite nog voor...

Ten eerste Jim bedankt voor het organiseren. Je was fysiek niet aanwezig, maar spiritueel reed je wel mee. Fantastisch zoals dit door de overige deelnemers opgevangen werd.

En de medefietsers ook bedankt. Leuke mensen ontmoet en leuke gesprekken gehad. Het is aangenaam volk, die wereldfietsers.

Foto's volgen binnenkort.
Modder van de fiets.
Prachtige herfstkleuren.
Warm kampvuur en heldere nacht.
Een appeltaart om U tegen te zijn waar je úren op kon fietsen.
En uiteraard veel gezelligheid.

Hier de eerste impressie...

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


meer foto's zijn hier te zien...
Anneke, mooie foto's!

Ook hier zijn de fietsen weer schoongespoeld en de kettingen aangespannen, tent hangt te druppelen op zolder.
We genieten na van een heerlijk weekend, leuke mensen,fijne camping, prachtige tocht met mooie herftskleuren. wow! de bossen zijn echt op z'n mooist.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid! Leuk was het!
peter speciaal bedankt voor je lekkere maaltijd.
ik heb dit wiekend heerlijk genoten van al die liefe gezellige vriendelijk mensen,wat is dit tog leuk op te doen met een groep erop uit.zatedag bij vertrek ginge er wel wat mis wand marcel was zoek,en niemand kon mijn alleen van van naam hier op het forum.bij de volgende keer zet ik het hier op het forum als ik door rij of niet.de heenreis was wat stil maar ik heb heerlijk genoten van de natuur
dit zijn natuurlijk geweldige mooie plaatjes al die mooie herft kleuren 15:15 was ik op de plaats van bestemming,maar drijf nat van de regen echt geen pretje met dit pokke weer maar verstant op nul en karre met die hap.maar van fietsen krijg je ook honger daarom wert er heerlijk gekookt em mijn hut
ja koken kan hij als de beste het was overheerlijk.en daarna heerlijk na zitten met de hele klub vuurtje erbij biertje erbij heerlijk
en 24 uur ging ik er weer naar bed.vanmorgen 7:45 op 9:30 vertrokken we weer en ja wel hoor met regen,erg jammer maar je moet weer terug,maar onderweg was het wel een bagger zooi hoor en dan al die nattigheid erbij,remmen die doorstippen en piepen mijn fiets is nog nooit zo vies geweest.ik vond het wel mooi geweest bij bronkhorst waar mijn groep koffie ging drinken ik ben verder door gereden en was 13:30 thuis,en eidelijk een lekker warme douche en hab meteen daarna de fiets afgespoeld en opgepoets keting gesmeert en me kleren gewassen.deze dag was geslaagt ik was voor het 1ste mee maar niet voor het laats mensen bedacht voor deze geweldige dag tot snel.
gr marcel
hoihoi,

Gelukkig had Douwe gisteren nog zin om de fietsen af te spoelen en de tent op te hangen, hoefde ik alleen de was te doen. Jongens jongens wat een fantastische tocht! Eigenlijk zou iedereen verplicht naar de regio moeten in de herfst. Zelfs met de regen was het intens mooi. In Arnhem hebben we met een stel nog lekker een bakje soep gegeten en toen zijn we naar huis gegaan.En nu nog enigzins een beetje moe maar voldaan gaan we nu weer aan het werk. Anneke bedankt voor het koken en de foto's, alle mensen bedankt voor de gezelligheid en Jim jou belde ik gisteren al vanuit de auto maar toch...nogmaal bedankt voor de organisatie.

Tot de volgende keer!

Douwe en Blanche
Het was inderdaad weer een geweldige tocht! De herfst is toch echt een van de mooiste jaargetijden, de foto's van Anneke bewijzen dat wel. Het was dan wel niet echt droog dit weekend, maar zaterdagavond was het heerlijk rond de vuurkorf, en eerlijk gezegd vond ik het weer voor eind oktober heel erg goed.

Gisteravond thuis heb ik ook maar snel de tuinslang gepakt om mijn fiets schoon te spuiten, want van mijn rode voortassen was geen rood meer te zien.

Op naar het volgende WF-weekend: De Sinterklaastocht :)
Afbeelding
Moddertassen en meer foto's van het weekend op http://ericselles.co.nl, Jim bedankt!
Eric op de Fiets schreef:Afbeelding
Moddertassen en meer foto's van het weekend op http://ericselles.co.nl, Jim bedankt!
Eric, wát een prachtige foto's!!!!
Zie je wel Marjan? Ik zeggen dat ik vond dat er zo weinig paddestoelen waren terwijl het perfect weer ervoor was...Eric heeft ze wel gezien :wink: Mooi hoor!
Mijn foto's zijn grotendeels met vochtige lens en te langzame sluitertijd genomen, maar ze geven de sfeer wel weer.
http://picasaweb.google.nl/101628054625 ... directlink
Ik heb erg genoten van het fietsen en alle gezelligheid. Maandag zijn Roald en ik naar het zuiden gereden, ook nog een fraaie tocht.
Mooie foto's Bernice!
He jou was ik nog vergeten te bedanken voor de boodschappen. Bij deze!
Hallo Bernice, dat je in de late middag op de camping toch nog zon had... dat viel niet tegen..!
Geslaagd weekend hoor, ondanks al die natte blaadjes..
groets, Yvon
Jim heel erg bedankt voor de organisatie, erg jammer dat je er zelf niet bij kon zijn. De Achterhoek heeft mij verrast, op de kaart dacht ik nog boerenlandweggetjes maar het waren veel fietspaden tussen bomen waarvan de bladeren schitterend verkleurd waren nu.

Het weer zat wat tegen, het onderste deel van mijn spatbord was er voor vertrek afgevallen en ik zat van onder tot boven onder de modder, maar jullie ook las ik al. En ja Marcel zelfs ik heb mijn fiets dit keer (welliswaar met Franse slag) schoongemaakt.

Ik kwam het eerste cafe aan de route tegen bij Wichmond heb nog even geaarzeld om daar te pauzeren omdat jullie mij nog niet ingehaald hadden, maar ik had net een paar minuten daarvoor gepauzeerd op een stapel balken onder een afdak en was behoorlijk afgekoeld en koos er voor in beweging te blijven.

In de auto scheen de zon in mijn gezicht, in de achteruitspiegel zag ik een donkere lucht. Thuis was de lucht strakblauw met zon en ben ik (na een lange hete douche) de rest van de middag nog in de tuin gaan werken, hebben jullie die zon nog onderweg gehad?

Leuk om de nieuwe mensen te spreken Pauline, Erik, Marcel, Yvonne, en natuurlijk ook de bekende, de groep was zo groot dat ik veel mensen niet heb gesproken, dat komt dan de volgende keer weer hoop ik.

Iedereen bedankt voor het fijne weekend.