Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Blog Gezin met kind door Thailand - Forum Wereldfietser

Blog Gezin met kind door Thailand

Allen veel dank voor alle tips, we gaan in december het avontuur aan en in Thailand van Bangkok naar Maleisie en terug fietsen,
Veel dank voor alles

Vrolijke groet

David

www.ecoliciousfamilyonwheels.com
Hoi David,

we gaan jullie zeker volgen. Erg stoer om met z'n drieën in ZO Azië te gaan fietsen.

Veel plezier nog met de voorbereidingen.

Groet,

Dennis & Marijcke
We zagen je xtreem kort op de housewarming van Friedel en Andrew daarom vanaf hier......Geniet van jullie reis!

Douwe en Blanche
Hoi Blanche en Dennis was super leuk bij Friedel en Andrew, kort maar krachtig, donderdag of vrijdag komt een stukje in haags ad ,en het komt steeds dichterbij super spannend,

tot snel

David
Hoi David,

Kan je het stukje uit de Haagse AD scannen en hier online plaatsen?
Geniet er maar van!

Blanche
Hey Blanche heb geen scanner en ben digibeet maar zal t proberen, lukt me niet eens foto van onze fiets te plaatsen heb hem maar op onze blog gezet

ciao

David
ps rondje den haag is nu lekker weer
David, anders stuur je het artikel naar één van ons (mag naar mij, pb me voor adres) en dan scannen wij het in en zetten het in dit draadje.

Nico
Hoi Nicolas te gek zal ik doen,

grappig dat je in Nijkerk woont, heb bij Centerparcs de Eemhof gewerkt en woonde in Zeewolde was vaak in Nijkerk leuk gezellig plekje, geniet ervan de rust en stilte.

Groet

David
Absoluut. Wij wonen nu bijna 10 jaar in Nijkerk en het bevalt ons uitstekend. Het ligt ook erg centraal in Nederland en dicht bij de randmeren en de Veluwe. Kortom, uitstekend uitgangspunt voor diverse fietstochten.

Nico
Zijn er meer wereldfietsers tussen december en februari in Thailand/Noord Maleisie?

Weet iemand hoe veel kans er op Malaria en de Deng Deng mug is in gebied tussen Bangkok en Noord Maleisie?

Dank

Vrolijke groet

David
Heb nog niks in het ad gezien. morgen dus.

Prettige reis.

Mario
hoi

ik ga jullie zeker volgen. Wij hebben soortgelijke plannen maar dan vanaf juli volgend jaar met onze zoon van dan net 4. super dat jullie gaan!
mario schreef:Heb nog niks in het ad gezien. morgen dus.

Prettige reis.

Mario
Hey Mario
Vandaag donderdag komt ie in het AD, volgende week misschien posthoorn

groetjes

David
els schreef:hoi

ik ga jullie zeker volgen. Wij hebben soortgelijke plannen maar dan vanaf juli volgend jaar met onze zoon van dan net 4. super dat jullie gaan!
zeker doen super spannend nog 2,5

biber bibber

groetjes

david
Hoi David,

Mocht Kanchanaburi in je route passen, fiets dan zeker bij mij langs.
Koek en zopie (zal wel noedelsoep worden...) is geen enkel probleem en slaapplek kan in overleg ook nog wel geregeld worden.
December en januari zijn erg prettige maanden om in Thailand en Maleisie te verblijven c.q. te fietsen.
Ik wens jouw hele familie superveel fietsplezier toe.

groeten Bauke
Hoi Bauke klinkt goed,

ik ga even kijken waar het ligt maar noedels zijn we dol op.

zonnige groet uit een koude regenachtige omgeving

David
Hoi David,

morgen is het voor jullie zover. Ik ben heel benieuwd hoe alles gaat verlopen en ga zeker jullie blog volgen.

Ga heel veel genieten.

Dennis.
Lieve fietsers, Thailand is gek,leuk ,apart en spannend.Veel meegemaakt en het weer spoelt ons steeds weer terug noordwaarts.Vandaag bij visvijver stond er een koga met vakantiefietser sticker eigenaar onbekend. zonde altijd leuk andere fietsers te zien, wel een engelse wereldfietser ontmoet.

Veel liefs uit Thailand en een vrolijk en gezond nieuw jaar

David