Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Storingen wereldfietser.nl - Forum Wereldfietser

Storingen wereldfietser.nl

De laatste dagen valt het me op dat de Wereldfietser site er regelmatig eventjes uit ligt. Is dit een bekend probleem? En wordt daar al naar gekeken door de webmasters/hoster?
Onlangs lag de site er een tijdje uit vanwege problemen met de server bij de provider. Dat heeft de provider toen ook gemeld. Dit keer heb ik niks gehoord maar het zou kunnen dat er vergelijkbare problemen waren. Er zijn binnen ons webteam plannen voor een verbeterde hosting van de site, zodat we makkelijker de bestanden kunnen beheren en zicht hebben op de processen die draaien. In weerwil van de cloud-trend zullen we denk ik eerder richting een eigen server gaan. Maar dat is een keuze die mijn opvolgers mogen maken :wink:
Kijk, de Wereldfietser ontgroeid de huidige provider. (Is de huidige provider 'geheim'? Iedereen die het wel kan het opzoeken...) Dat zou de tweede keer zijn dan, heb zelf nog geholpen met de verhuizing naar de huidige provider. Maar dat is een jaar of 7 geleden.

Maar om on-topic te blijven. Gisteren constateerde ik problemen en vandaag weer. En laatst, week geleden ofzo, ook. Dus vandaar dat het me op begon te vallen.
Jarno schreef:(Is de huidige provider 'geheim'? Iedereen die het wel kan het opzoeken...)
Nee hoor, het is nog steeds Vevida.
Jarno, je bent niet de enige geweest die problemen constateerde.
Wim
Wim schreef:Jarno, je bent niet de enige geweest die problemen constateerde.
Wim
Als je het er over hebt wordt het erger ;)
m-gineering schreef: Als je het er over hebt wordt het erger ;)
Afbeelding :wink:
De provider heeft de site gisteravond verhuisd naar een andere server maar daarbij niet goed gecontroleerd of op de nieuwe server alle (rechten)instellingen goed stonden. Vandaar dat het inlogscherm verscheen.