Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vakantiefiets 400-500 euro gezocht - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

vakantiefiets 400-500 euro gezocht

Hé, die lijkt op mijn fiets... Is waarschijnlijk al een beetje op leeftijd, ik gok '97 of '98. Let behalve op de standaard zaken goed op de laspunten van de achterdrager. Bij mij gingen de lassen waar de snelbinder vastzitten kapot.

Stuur- en zadelpen waren origineel verend en zijn al vervangen. Een pré. Het stuur wat erop zit is een vouwstuur, zelf was ik er niet van gecharmeerd, zat redelijk veel 'beweging' in en ik zag het voordeel niet.

Gezien de leeftijd zullen de wielen al wel een keer vervangen zijn, zo niet dan daar ook even goed opletten, want de originele velgen gaven nog wel eens problemen (BTDT).

Succes
Eric
De fiets is van '99 en nooit als trekkingfiets met bagage gebruikt.
De velgen zijn in goede staat.
De originele zadel- en stuurpen vertoonden speling, vandaar dat ik deze er direct uit gehaald heb.
De dynamo onder het bracket zat vast en dus heb ik de verlichting vervangen door batterijlampjes.
Laspunten van achterdrager allemaal in orde.
:)
Ander stuur er op en je hebt een fijne vakantiefiets...

Groet
Eric
Ik heb m thuis staan en alles ziet er goed uit, eerst even testen als de zon schijnt en dan misschien nog wat dingen veranderen, ik heb nog een stukje budget over :D

Het enige wat ik tot nu toe kan vinden is dat de koplamp niet werkt :(
mjajansen schreef:Het enige wat ik tot nu toe kan vinden is dat de koplamp niet werkt :(
Oeps... gewoon even contact opnemen met de winkel.
De lamp ging net vanzelf aan :D

Nu gaat ie alleen niet meer uit :? Zal wel wat vochtig zijn ofzo.
mjajansen schreef:Ik heb m thuis staan en alles ziet er goed uit, eerst even testen als de zon schijnt en dan misschien nog wat dingen veranderen, ik heb nog een stukje budget over :D
Gefeliciteerd! En nog veel fietsplezier!
Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Groeten
Eric
Bedankt, en dat zal vast wel lukken :D