Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avaghon per 01-02-2011 overgenomen door Bike4Travel - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Avaghon per 01-02-2011 overgenomen door Bike4Travel

Ik ben blij dat het merk Avaghon blijft bestaan en het is denk ik in goede handen gekomen bij Bike4Travel. Marco, Chantal en medewerkers, veel succes gewenst. Alleen zal ik voor het onderhoud van mijn fiets niet naar Rotterdam komen :wink:
Marianne schreef:Marco en Chantal,

Gefeliciteerd met de Avaghon!!
Is een hele mooie aanvulling op jullie bedrijf.
Ik sluit me hier geheel bij aan.
Goed te lezen dat Marc, Philippe en natuurlijk Frank in beeld blijven.
Eric (heeft een 26"en 28" Avaghon en is daar erg tevreden over :D )
henkfietst52 schreef:
Zelf heb ik 2 Avaghons, 1 RVS Randonneur waar er maar 2 van zijn gemaakt en een Trekking Randonneur.
Voor zo ver ik weet ben ik de enige in Nederland die 2 fietsen van ze heeft?!
Ik denk het niet. Wij hebben een tandem en een 28" randonneur van Avaghon. Beide hebben we vorig jaar bji Re-Cycle aangeschaft.

Nico
Marco en chantal,

Heel veel plezier en succes met deze toch gewaagde stap!

Rob
Rob's bikecenter, Maasland
Marco en Chantal, Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

john.
Marco en Chantal,

Veel succes met deze volgende stap in jullie ondernemerschap.

Heeft Avaghon eigenlijk ook een een fietsroute in het archief Naar/van/langs het betreffende Lough Avaghon in Ierland?
Afbeelding
Chantal en Marco, veel succes met jullie nieuwe winkel en de uitbreiding van de activiteiten.
Toch raar dat ik drie weken geleden in Wageningen nog voor controles en nieuwe stuurpen ben geweest en dat men mij niets verteld heeft. De nieuwsbrief heb ik van hierboven en niet van Philip en Frank uit Wageningen. Maar natuurlijk heb ik alle vertrouwen in van Marco en Chantal die mij trouwens wel informeerden over het Avaghon avontuur. Rob
Helaas, per 1 maart gaat Re-Cycle dicht. Ontzettend jammer, kwam er altijd met veel plezier en werd er goed geholpen. Lees:
http://www.re-cycle.nl/
Inderdaad erg jammer dat de voor mij dichtstbijzijnde erg goede fietsenwinkel sluit. Rotterdam is weer een tikkie verder weg. :cry:
Misschien gaan Frank en Philip nu wel een stuk fietsen? (tip!?)
Misschien hebben ze de naam re-cycle.nl goed verkocht :D
Ik wens hen, evenals als Marco en Chantal, veel succes.
Leon
Ook ik betreur het dat Re-Cycle zijn deuren sluit.
Een naam die klinkt als een klok en staat als een huis gaat verloren.
Maar goed; "de koning is dood, leve de koning!"
Ik ben dan ook blij dat Avaghon blijft bestaan en ik feliciteer de mensen van
Bike4Travel met deze overname en wens ze heel veel succes.
Ik zal zeker met mijn Avaghon voor service en onderhoud naar Rotterdam gaan.
alime schreef:Toch raar dat ik drie weken geleden in Wageningen nog voor controles en nieuwe stuurpen ben geweest en dat men mij niets verteld heeft. De nieuwsbrief heb ik van hierboven en niet van Philip en Frank uit Wageningen. Maar natuurlijk heb ik alle vertrouwen in van Marco en Chantal die mij trouwens wel informeerden over het Avaghon avontuur. Rob

Inmidddels wel nieuwsbrief ontvangen van re-cycle

Rob
Gefeliciteerd Marco en Chantall!!!

Asjemenou...Hebben wij onze fietsen verhuisd van Rijswijk naar Oosterbeek om dichter bij Wageningen te zijn, vertrekt Re-cycle naar Rotterdam!


Wendy

[Fiets Al Om]
Ik vind het toch wel jammer. Op de site van Re-cycle staat wel heel duidelijk dat ze per 1 maart haar deuren sluit. Ik heb er vooral reparaties aan mijn fietsen laten verrichten die ik niet door de lokale fietsenboer wilde laten doen. (wielen laten spaken bijvoorbeeld). Ik wist dan dat mijn fiets bij Frank en de zijnen in goede handen was. En dat wordt een stuk lastiger nu. Misschien heb ik wat aan Elan, ik heb echter geen ervaring met ze.

Als ik geïnteresseerd ben in een nieuwe fiets dan weet ik mijn weg wel te vinden.
Helaas is inderdaad de winkel een aantal weken daarna ook dicht gegaan. Zal ze missen.
Lees Frank's verhaal op hun site.
http://www.re-cycle.nl/nieuws.htm#top

PS: Erg jammer ik kwam er graag.
Eens kijken of Roel Peereboom, een paar straten verder, ook gaat bevallen voor mijn fiets met Rohloff.

Aangepast: zoekveld KvK geeft blijkbaar geen 100% uitsluiting.
Dank voor de tip.
andre@home schreef:PS: http://www.kvk.nl/over-de-kvk/over-het- ... urseances/
Er was toch meer met het schip aan de hand?
Suggestie is niet onderbouwd met je link. Je kunt hier zoeken op bedrijven die geregistreerd staan in het register of hun registratie hebben ingetrokken. Dat kan ook op eigen verzoek zijn nav een fusie of overgang van onderneming. Zoek maar eens op Wereldfietser of je eigen (ex)werkgever.
Je hebt gelijk, het is aangepast.
Het moet er expliciet bij staan zoals bij deze:
https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSW ... 1309900128
Geweldig leuk dat ik vorige week in Rotterdam enkele nieuwe Avaghons voor aflevering klaar zag staan. Zelfs in deze fietsen-handel-pruimen-tijd gaat de verkoop en het afleveren door. Het Re-Cycle logo is aangepast in een Bike4Travel logo. Daarnaast kleine aanpassingen als de achterstandaard bevestiging, die nu opgenomen in in de constructie van de achterpad. Ook after-market te koop voor ongeveer 20 euro. :lol: Beltdrive nieuwe groepen, andere onderdelen samenstelling en merken. Goed te zien dat Avaghon zich verder ontwikkeld en actueel blijft. Nu nog een Rohloff-beltdrive-29iger-fully :oops: